خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می گیرد؛

بهره برداری از ۱۹ طرح تولیدی و صنعتی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۰۵

۱۹طرح تولیدی و صنعتی به ارزش ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۱۸ نفر، همزمان با آغاز هفته دولت در هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: این طرح ها شامل، ۳ طرح عمرانی با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۱۵ نفر، ۱۰ طرح تولیدی با اعتبار یک هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال و اشتغال ۱۹۶ نفر و ۶ طرح های عمرانی زیرساختی با اعتبار ۳۲ هزار میلیارد ریال است.

امیری زاد اضافه کرد: همچنین ۲ طرح مسئولیت اجتماعی با همت واحدهای صنعتی شامل، یک باب مدرسه در میناب با هزینه ۳ میلیارد ریال و مدرسه‌ای در بندرعباس با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال هستند که از این تعداد ۶ مورد در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان بیان کرد: برای نخستین بار در استان با طرح احداث ۲ شهرک خصوصی موافقت شده که یکی شهرک تخصصی صنایع معدنی با ۱۶۵ هکتار و صنایع پتروشیمی با ۶۵۵ هکتار است.

امیری زاد با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها حداقل یک شهرک یا ناحیه صنعتی وجود دارد، اظهار داشت: جمع کل زمین‌های در اختیار شهرک‌های صنعتی استان به همراه شهرک‌های بخش خصوصی حدود ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار است که در سال جاری ۲۰۲ هکتار افزوده می‌شود.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز