خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

افزایش مشارکت بخش خصوصی در پروژه های عمرانی/ برخی مصوبات حوزه آب کارشناسی نبود

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۳۲

استاندار اصفهان گفت: با وجود تحریم های سخت و شدید اقتصادی و کاهش درآمد های نفتی دولت، شاهد تلاش و تسهیلگری دولت در بخش اقتصاد هستیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی ضمن تبریک هفته دولت  با اشاره به اینکه به شدت پیگیر بحث بیمه خبرنگاران هستم اضافه کرد: هفته دولت هست و من شما خبرنگاران را جزو دولت تلقی می کنم؛ زیرا باور دارم هر کس درهر شان، منزلت، لباس و پستی قصد و نیت اعتلای ایران را دارد و ما یک مجموعه هستیم.

وی  ادامه داد: استان اصفهان با داشتن هزار کارمند همواره تلاش کرده نقش مهمی در اقتصاد و اجتماع و فرهنگ داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمام هم و غم و وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است اظهار داشت: از۱۴۳۷ پروژه عمرانی در استان اصفهان بیش از ۶۰۰ پروژه توسط بخش خصوصی انجام شده است تا امروز شاهد بهره برداری ۱۷۳۴ پروژه عمرانی در هفته دولت در استان اصفهان باشیم. یاد آور می شوم که علاوه بر هزار و چهارصد و سی و هفت پروژه ای که گفتم، طرح های دیگری نیز از قبل وجود داشت که مجموع آن به عدد هزار و هفتصد و سی و چهار در هفته دولت رسیده است.

مصوبات غیر کارشناسی شده آب

رضایی با اشاره به اینکه برخی از مصوبات در حوزه آب غیر کارشناسی بوده است گفت: با تمام احترامی که برای استانداران قبل قائلم اما باید بگویم برخی از مصوبات در حوزه آب در زمان آن ها غیر کارشناسی بوده و مدیریت فعلی استان تمایلی به پیگیری آن ها ندارد. باید از خدا بخواهیم که یک میلیارد و دویست هزار مترمکعب بارش داشته باشیم نه اینکه پساب را تصویه به چرخه مصرف باز گردانیم.

وی خاطر نشان کرد: پروژه تونل سوم کوهرنگ و سد آن تنها پروژه ملی است که تمام اعتبار آن تامین شده و مشکل مالی ندارد، اما به دلیل محدودیت در فضای کارگاهی،پیمانکار پروژه برای پیشبرد هرچه سریع تر کار مشکل دارد، چرا که لازم است 350 هزار مترمکعب خاک برداری برای سد انجام شود ولی با وجود دو شیفت کار کردن در این پروژه همچنان محدود فضای کارگاهی مانع پیشرفت بیشتر و بهتر می‌شود.

پایان لاینینگ تونل کوهرنگ

استاندار اصفهان تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه شاهد پایان لاینینگ تونل سوم کوهرنگ خواهیم بود و تلاش می شود تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان بخش اعظمی از ادامه پروژه نیز به سرانجام برسد. اما تاکید کنم که این به منزله پایان پروژه نیست.

رضایی جشنواره بین‌المللی فیلم های کودک و نوجوان اصفهان را فرایندی فرهنگی و قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: بی شک یکی از مهم ترین رویداد های فرهنگی- اجتماعی شهر، این جشنواره است که سبب نشاط اجتماعی شده و از دست اندرکاران و تیم اجرایی آن تشکر می کنم و امیدوارم اثر بخشی خوبی در جامعه داشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
سمیه مسرور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز