خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد خبر داد:

افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی تا 2 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۵۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی تا 500 میلیون ریال و برای پشتیبان تا 2 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین ریاحی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: طرح ساماندهی و حمایت مشاغل خانگی در استان یزد با توجه به راهبردهای وزارت متبوع و با اولویت ایجاد اشتغال برای زنان، جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای کار، برنامه ریزی شده است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد دستگاه های صادر کننده مجوز و بانک‌های عامل که مسئولیت اعطای تسهیلات را برعهده داشتند، ادامه داد: خوشبختانه از سال 97 انحرافات کمتری در روند اعطای مجوز و پرداخت تسهیلات وجود دارد که نشان دهنده همکاری خوب تمام دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در این زمینه است.

ریاحی عنوان کرد: باید برای مشاغلی که چالش کمتر و بازدهی و عملکرد بهتری دارند ظرفیت سازی کرده تا فرصتی ایجاد کنیم که فعالیت خود را گسترش دهند؛ در عین حال که با محدودیت منابع و اعتبارات روبرو هستیم باید بتوانیم با توجه به اولویت ها و کارشناسی های دقیق، تسهیلات را به موقع پرداخت کنیم.

به گزارش ایلنا، نشست هماهنگی تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی در نخستین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل و مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز