خبرگزاری کار ایران

با انجام انتخابات صورت گرفت؛

سومین هیات رئیسه شورای اسلامی کمالشهر انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۴۸

در سومین سال شورای اسلامی کمالشهر، اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، در سومین سال شورای اسلامی کمالشهر، حسین قهرمان پوران به عنوان رئیس شورای شهر کمالشهر، قاسم نیک فلاح نایب رئیس، هاشم علیزاده دبیر و امیر جودی نیز به عنوان خزانه دار و دبیر دوم انتخاب شدند.

حسین قهرمان پوران در نخستین نطق خود بعد از انتخابات هیات رئیسه گفت: قانون مداری اعضای شورای اسلامی مهمترین عامل افزایش کارکرد پارلمان شهری است و با حرکت در مدار قانون می توان به مطالبات بر حق مردم پاسخ داد. 

قهرمان پوران وجود اختلاف سلیقه را در بین اعضای شورا طبیعی دانست و گفت: به دلیل وجود دیدگاههای مختلف به یقین اختلاف سلیقه نیز در شورا وجود داشته و خواهد داشت اما آنچه که آفت شورا شناخته می شود نداشتن آگاهی و علم لازم در برخی موضوعات و همچنین پافشاری بر رای مغرضانه و به دور از انصاف است.

 حسین شریف کاظمی، معاون فرماندار ویژه شهرستان کرج با حضور در این جلسه با اشاره به شرایط منطقه ای گفت: جنگ و ناامنی از ویژگی‌های غیر قابل انکار در کشورهای منطقه است و غربی‌ها می‌خواهند به هر شکل ممکن مسلمان را زیر فشارهای مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی قرار دهند تا بتوانند بر منابع انسانی و طبیعی منطقه مسلط شوند. 

شریف کاظمی افزود: در چنین شرایطی ایران به عنوان یک کشور امن و با قدرت در منطقه شناخته می‌شود تا جایی که امروز پهپادهای پیشرفته آمریکایی توان جولان در خلیج فارس را ندارند. 

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط در کشور برای خدمتگزاری آماده است و کشور بیش از هر زمان دیگری به تلاش و دلسوزی نیاز دارد گفت: قدر این روزها و شرایط موجود را باید بدانید و پیگیر انجام مطالبات و خواسته های به حق مردم کمالشهر باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز