خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

محدودیت ترافیکی در جاده چالوس/ استراحت اجباری جاده چالوس و هراز از عصر امروز

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۴۳۳

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی دو مسیر هراز و کندوان پلیس راه استان امروز محدودیت‌های ترافیکی در این دو جاده اعمال می‌کند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه آمد و شد وسایل نقلیه در جاده کندوان از کرج به چالوس از ساعت ۱۵ امروز ممنوع می‌شود، افزود: رفت و آمد انواع خودرو‌ها از مرزن آباد به کرج از ساعت ۱۸ امروز تا ۲ بامداد فردا یکطرفه است.

وی با اشاره به ادامه محدودیت ترافیکی در جاده های استان ، گفت: آمدوشد خودرو‌ها در جاده هراز از رودهن به آمل ساعت ۱۶ ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد خودرو‌ها از ساعت ۱۸ امروز تا ۲ بامداد فردا یکشنبه ۳ شهریور ماه از آمل به رودهن یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز محدوده تونل سپاه صد حدود یک کیلومتر به سمت تهران، محدوده چلاو تا پارک جنگلی حدود ۱۰۰ متر به سمت آمل سنگین گزارش شده است.

به گفته قدمی ترافیک هم اکنون در جاده‌های چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری از شمال به سمت جنوب و بالعکس پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت وجاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز