خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبرداد:

آمادگی مرز خسروی برای میزبانی بیش از ۱/۲ میلیون زائر اربعین/ ضرورت ترمیم و بازسازی دو محل پد بالگرد در منطقه خسروی

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۳۹۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مرز خسروی برای میزبانی از بیش از ۱/۲ میلیون زائر اربعین آماده می‌شود.

به گزارش ایلنا، فریبرز کرمی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای اربعین امسال، گفت: مقدمات کار در حال فراهم شدن است تا بتوانیم میزبان حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از زوار اربعین باشیم.
 
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های پایانه مرز خسروی برای تردد زوار آماده است، گفت: در سال‌های گذشته زیرساخت‌های این پایانه تکمیل شده و اکنون از نظر گیت‌های مسافران، سرویس‌های بهداشتی و... مشکل خاصی نداریم.

کرمی افزود: در حوزه راه‌ها و جاده‌ها نیز برنامه‌های متعددی داریم که در فرصت باقی مانده تا ایام اربعین اجرایی خواهد شد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بر لزوم تدوین طرح جامع ترافیکی اربعین از قصرشیرین تا خسروی تاکید کرد و گفت: نقاط حادثه خیز مسیر زوار اربعین نیز باید مشخص و آشکارسازی شود.
 
به گفته کرمی، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و نصب تابلو‌های علائم راهنمایی و رانندگی در تمام طول مسیر اصلی ورود زوار به استان از سه راه کنگاور تا مرز خسروی باید انجام شود.
 
وی همچنین از برنامه‌ریزی برای لکه‌گیری و روکش آسفالت مسیر در نقاطی که نیاز است خبر داد و گفت: در نقاطی که نیاز باشد نیز احداث دوربرگردان، کنارگذر و... انجام می‌شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: تکمیل روشنایی تمام مسیر راه کربلا را نیز در برنامه پیگیری داریم.
 
کرمی همچنین از ضرورت ترمیم و بازسازی دو محل پد بالگرد در منطقه خسروی هم خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز