خبرگزاری کار ایران

در مراسمی؛

از تمبر اختصاصی کوروش محمدخانی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۲۶۱

مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی قهرمان 22 دوره اروپا و جهان در رشته اتومبیلرانی فرمول و سفیر بین المللی امنیت جاده و خیابان ها در کشور با حضور اصحاب رسانه ، مدیران و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، کوروش محمدخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس اداره پست خراسان رضوی برگزار شد،اظهار کرد: با توجه به اینکه بالاترین آمار سوانح رانندگی در دنیا مربوط به کشور ما است پرداختن به این موضوع همواره از دغدغه های مهم ما در این حوزه بوده است.

سفیر بین المللی امنیت جاده ها و خیابان ها در ایران ضمن اشاره به تحقیقات مختلفی که تاکنون در این خصوص انجام شده بیان کرد: کار در این خصوص نیازمند یک همت ملی بوده و من بعنوان بخش کوچکی از این جمعیت بزرگ وظیفه خود میدانم در راه بهبود بخشیدن به این وضعیت گام های موثری بردارم.

محمدخانی با اظهار اینکه امروز مشکل اصلی جوانان تخلیه هیجان و انرژی و سرعت است خاطر نشان کرد: برای اینکه این نیاز در جهتی صحیح هدایت شود لازم است به شکل درستی هز زیرساخت ها استفاده کنیم.

وی افزود: کشورهای مدرن دارای پیست های خودرو و محلی برای تخلیه انرژی دارند، به همین دلیل شاهد این نیستیم که جوانان شان در خیابان ها علاقه شان را دنبال کرده و جان خود و بقیه را به خطر بیاندازند.

این قهرمان اتومبیل رانی همچین در خصوص راه اندازی کمپین ایمن برانیم یادآور شد: این موضوع را به طور جدی دنبال میکنم و مهمترین هدف در این مسیر جلب توجه و حمایت بیشتر مسولین و مردم است.

محمدخانی با بیان این که از صد درصد سوانح هفتاد درصد به عملکرد فرد مربوط شده و تنها 30 درصد عوامل دیگر را در بر می گیرد افزود: امیدواریم بتوانیم با آموزش های صحیح خطرات موجود را کاهش دهیم.

وی با اظهار اینکه در هر مقوله ای دستورالعمل خاصی برای بهترین شیوه هرکاری وجود دارد گفت: بحث ما در اکادمی آموزشی به ایجاد ارتباط بین خودرو و انسان می پردازد و اینکه در شرایط اضطراری بتوانیم بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

قهرمان بین المللی اتومبیل رانی با ابراز خوشحالی نسبت به تعاملات خوبی که با فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری وجود دارد خاطر نشان کرد:  یکپارچه سازی محتوای آموزشی از اولویت های ما بوده و بدنبال این هستیم تا این آموزش ها رت بصورت پایه ای و زیرساختی انجام دهیم.

محمد خانی افزود: هم اکنون در 6 شهر این آموزش ها صورت می گیرد و سال گذشته 1000 نفر در این رشته آموزش دیدند.

سرپرست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی نیز از بهره‌برداری 80 درصدی نخستین پیست استاندارد فرمول۲ کشور و افتتاح آن تا دو ماه آینده خبرداد.

مهدی سلاطین گفت: پیست فرمول۲ ثامن‌الائمه که فقط آسفالت آن باقیمانده است، اگر در مسائل مالی و اعتباری با مشکل مواجه نشود تا دو ماه آینده افتتاح خواهد شد. امیدواریم با افتتاح این پیست ورزشکاران خراسانی نهایت استفاده را ببرند و سطح عناوین خود را در مسابقات کشوری ارتقا بخشند.

وی افزود:به ندرت دیده‌ایم که در آن سوی مرزها همچون کوروش محمدخانی ورزشکاری در این رشته ورزشی داشته باشیم. امیدوارم با افتتاح این پیست‌ها، شرایطی فراهم شود تا شاهد حضور اتومبیلرانان و موتورسواران خراسانی در سطوح بین‌المللی نیز باشیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز