خبرگزاری کار ایران

قربانی مطرح کرد:

افزایش اعتماد مردم به روند اجرایی برنامه های دولت از اهداف مهم بزرگداشت هفته دولت است

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۸۵۸

فرماندار گناباد گفت: در هفته دولت سعی بر ایجاد ابتکارات با هدف افزایش اعتماد مردم به دولت گام برداشته و سعی شود از تکرار مکررات و برنامه های روتین گذشته پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، حامد قربانی در جلسه بزرگداشت هفته دولت در محل سالن شهدای دولت فرمانداری گناباد گفت: برنامه های هفته دولت با بحث رویکردهای اجتماعی و برنامه ریزی جهت اجرای تعامل محور و کیفی سازی و عدم تداخل برنامه های و مراسمات اجرایی برگزار خواهد شد.

قربانی ادامه داد: بحث رویکردهای اجتماعی، با نگاه تعامل مردم و دولت، مردم محوری ، باورپذیری و افزایش اعتماد به برنامه های اجرایی دولت، با ایجاد خلاقیت و نوآوری در مراسمات و ارائه ایده های نو در جهت کیفی سازی و‌رفع موانع و‌مشکلات در دستورکار ادارات و‌ نهادها قرار گیرد.

وی گفت : ما منکر مشکلات نیستیم بلکه با نگاه مدیریت خوب مشکلات، درصدد رفع صدرصدی موانع اجرای برنامه ها و پروژه ها و طرح‌های دولت هستیم.

فرماندار گناباد تصریح کرد: در هفته دولت سعی بر ایجاد ابتکارات با هدف افزایش اعتماد مردم به دولت گام برداشته و سعی شود از تکرار مکررات و برنامه های روتین گذشته پرهیز شود.

حامد قربانی اذعان کرد: مسئولان ادارات با هدف شفاف سازی سیاست‌های دولت برنامه پاسخ به شبهات، ابهامات و پرسش‌های مردم را پیگیری تا راه سوء استفاده شبکه های ضد انقلاب به هر نحوی بسته شود‌‌‌.

فرماندار گناباد در پایان گفت: تاکید رهبری برهم افزایی، اجماع و همسویی مسئولان ادارات و ‌نهادها در مجوعه توابع دولت است تا نگاه مردم را در جهت افزایش اعتماد به نظام جمهوری اسلامی و دولت تغییر دهیم و مردم بیش از بیش به مسئولان اعتماد کنند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز