خبرگزاری کار ایران

نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۶۲۳

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی گفت: جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی در نخستین روز از هفته دولت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی زین الدینی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو وعده استاندار خراسان رضوی برای ارائه جزئیات برنامه‌های استان در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در حضور خبرنگاران، نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه همزمان با آغاز هفته دولت برگزار می شود.

وی افزود: این نشست با حضور همه خبرنگاران از سراسر استان عصر شنبه دوم شهریورماه در محل تالار شهر مشهد برگزار و تعدادی از فعالان رسانه ای به نمایندگی از اصحاب رسانه به بیان نظرات خود درباره برنامه های مدیریت استان خواهند پرداخت.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت توجه همه مدیران دستگاه های اجرایی به اصل پاسخگویی تصریح کرد: شفافیت و پاسخگویی یکی از مهمترین سیاست های آقای رزم حسینی به شمار می رود و برگزاری این نشست در راستای اهتمام به همین اصل اساسی است.

وی ادامه داد: پس از اتمام جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه، استاندار خراسان رضوی در نشست خبری با خبرنگاران حضور پیدا می‌کند و ضمن ارائه برنامه ها و پروژه های افتتاحی به مناسبت هفته دولت، پاسخگوی سوالات فعالان رسانه ای در حوزه های مختلف خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز