خبرگزاری کار ایران

واکنش پهلوانیان به انتشار قرارداد صدا وسیمای یزد با شهرداری / هدف قرارداد حل مشکلات مردم بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۵۲۸

انتشار قرارداد چند صد میلیون تومانی صدا و سیمای یزد و جمالی نژاد شهردار سابق حرف و حدیث های درست و اشتباه زیادی را پیش‌روی مخاطبان فضای مجازی و شهروندان یزدی قرار داده ،حرفهایی که پهلوانیان مدیر فعلی صدا و سیمای مرکز یزد آنها را اشتباه خوانده و می‌گوید ما چنین قراردادی نداشتیم شاید مربوط به پیام های بازرگانی بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا یزد گفت: قراردادهای برنامه‌های مشارکتی سازمان صدا و سیما اعم از قراردادهایی با شهرداری و غیره در شورای مشارکت سازمان تصویب و سپس به تهران ارسال می شود و قرارداد تحت عنوان واریز به خزانه دولت بسته می شود.

وی در باره قرارداد 700 میلیون تومانی با جمالی نژاد شهردار سابق یزد گفت: مبلغ این قرار داد در خبرها درست ذکر نشده و مبلغ صحیح 229 میلیون تومان بوده است که مفاد این قرارداد از سوی صدا و سیمای یزد به طور کامل منتشر شده است.

پهلوانیان با بیان اینکه این قرارداد ربطی به شخص جمالی نژاد نداشته و با ارگان شهرداری بسته شده بود، اضافه کرد: این مبلغ که در خبرها ذکر شده مربوط به قراردادهای مشارکتی سازمان و پیام های بازرگانی است که شهرداری نیز درخواست پخش آنها را داشته است.

وی گفت: پیام های بازرگانی صدا و سیما به این شکل است که در خارج از مجموعه صدا و سیما توسط یک کنسرسیوم ویژه این امر که نماینده آن در استانها حضور دارد با ساز و کار مستقل بنابه درخواست ادارات و نهادها و کارخانجات مختلف ساخته شده و به صدا و سیما فقط برای پخش ارسال می شود و صدا و سیما هزینه ای بابت تولید محتوای بازرگانی دریافت نمی کند.

وی بیان کرد: شهرداری یزد هم با این کنسرسیوم قرارداد دارد و آگهی‌های بازرگانی ساخته شده را در قالب خزانه دولت و قرارداد مشارکتی سازمان  به صدا و سیمای یزد ارسال می کند و بابت پخش آگهی مبلغی را به صدا و سیما می پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد اظهار داشت: قراردادی که مطرح شد در خصوص پخش برنامه صبحگاهی در رادیو شهر بود که طی آن مسئولان شهرداری و شورای شهر به مشکلات مردم پاسخ می دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز