خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

برنامه‌های هفته دولت به فرمانداران البرز ابلاغ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۹۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تشریح برنامه‌های هفته دولت گفت: گرامیداشت این هفته با تشریک مساعی مسئولان استان به عنوان کارگزار نظام تحقق می یابد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دولت گفت: در شش روز اول هفته دولت بهره برداری از پروژه هایی که در شهرستان های البرز نهایی شده اند برای هفته دولت در نظر گرفته شده اند.

وی تاکید کرد: برای هماهنگی بیشتر بین فرمانداری‌های البرز، یک مجلد از برنامه‌های هفته دولت تهیه و به همه شهرستانها ابلاغ خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: یک روز قبل از حضور وزرا در هر شهرستان پیش برنامه ای در خلال برنامه گفت و گوی ویژه توسط صدا و سیمای البرز با حضور فرماندار آن شهرستان برای اطلاع رسانی تهیه و پخش می شود. 

وی خاطر نشان کرد: در روز بهره برداری از پروژه ها به همراه کاروان دولت، مدیران شهرستان ها نیز حضور می یابند.

درویش پور تصریح کرد: اولین روز مراسم هفته دولت با حضور وزیر محترم نیرو در شهرستان ساوجبلاق  با بهره برداری از پروژه های شاخص و تکمیل شده آغاز می شود. 

وی ادامه داد: در ارتباط با گرامیداشت هفته دولت در راستای امید و نشاط اجتماعی باید بطور کامل و دقیق اطلاع رسانی انجام پذیرد که این امر تنها با تشریک مساعی مسئولین استان به عنوان کارگزار نظام تحقق می یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی یادآور شد: دومین روز هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی از پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان  نظر آباد در دستور کار قرار می گیرد. 

وی اشاره کرد: برگزاری مراسم و بهره برداری از پروژه ها در هفته دولت باید طبق برنامه زمان بندی شده اجرایی شود.

درویش پور گفت: روز دو شنبه نیز پروژه های تکمیل شده در شهر کرج و بخش آسارا با حضور یکی از اعضای محترم هیات دولت افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای جلوگیری از اختلال در اجرای برنامه های هفته دولت باید پیش بینی‌های لازم لحاظ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی تاکید کرد: افتتاح و بازدید از چندین پروژه شهرستان اشتهارد، روز سه‌شنبه صورت می پذیرد.

وی بیان کرد: فرمانداران محترم باید با احصا پروژه ها و طرح های اقتصادی و عمرانی تمامی شهرستان های البرز مهمترین پروژه ها را برای کلنگ زنی و افتتاح در اولویت قرار دهند.

درویش پور تصریح کرد: بهره برداری و کلنگ زنی از طرح‌های شهرستان طالقان در روز چهارشنبه و همچنین افتتاح پروژه‌های شهرستان فردیس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پنجشنبه انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز