خبرگزاری کار ایران

آمویی به ایلنا خبر داد:

خفه کردن مادر به دلیل اعتیاد شدید فرزند در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۵۲۵

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از خفه شدن زنی به دست فرزند معتادش در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در شهرک نوکان، ماموران کلانتری 21 نیایش جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

آمویی افزود: ماموران پس از حضور در محل با جسد زنی حدودا 50 ساله که در داخل یک گونی قرار داشت و در کوچه رها شده بود، روبرو شدند.

وی ادامه داد: با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیق پلیس برای برای شناسایی قاتل آغاز شد تا اینکه ماموران دریافتند این زن میانسال توسط پسر 20 ساله خود که شدیدا به مواد مخدر اعتیاد دارد، به قتل رسیده است.
 
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه عنوان کرد: در حالی که جستجوی پلیس برای دستگیری قاتل ادامه داشت، این فرد با مراجعه به کلانتری 22 ظفر خود را معرفی و به قتل مادرش اعتراف کرد.
 
وی ادامه داد: این فرد در بازجویی‌های انجام شده عنوان کرد که به مواد مخدر اعتیاد شدید دارد و به همین دلیل بارها با مادرش مشاجره داشته که آخرین بار با فشار دادن گلویش وی را خفه و به قتل می رساند.
 
آمویی گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده برای صدور حکم لازم و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز