خبرگزاری کار ایران

مدیر شهرک صنعتی سبزوار مطرح کرد؛

1380 میلیارد ریال در نواحی صنعتی سبزوار سرمایه گذاری شده است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۱۶۴

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار گفت: یک هزار و 380 میلیارد ریال در نواحی و شهرک‌های صنعتی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان‌رضوی سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار ، اسماعیل نامنی گفت: با سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی و صنایع کوچک این مناطق یک هزار و ۹۳۹ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک صنعتی سبزوار  شامل تاسیسات فنی و زیربنایی شکل گرفته و احداث شبکه فاضلاب، تصفیه ‌خانه و پست برق نیز در دستور کار قرار دارد.

نامنی افزود: از مجموع ۱۹۰ قرارداد منعقد شده در شهرک‌های صنعتی این منطقه ۸۰ واحد به بهره‌برداری رسیده و در مدار تولید قرار دارند.

وی ادامه داد: طی چهار ماه نخست سال جاری ۸۱۴ میلیارد ریال برای ۳۸ جواز تاسیس صنعتی و با پیش‌بینی اشتغال ۶۵۳  نفر سرمایه‌گذاری شده و سه فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵ نفر در این شهرستان صادر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار گفت: تاکنون در منطقه غرب خراسان‌رضوی شش شهرک صنعتی راه‌اندازی شده و مراحل ایجاد دو ناحیه صنعتی در بخش‌های روداب و ششتمد سبزوار نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز