خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

البرز بعنوان مهاجرپذیرترین استان کشور نیازمند توجه ویژه ملی است

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۴۸۰

استاندار البرز با اشاره به امنیت بالایی که در این استان وجود دارد، گفت: بواسطه این امر البرز، علاوه بر ظرفیت ها و بسترهای مختلف به استانی امن برای سرمایه گذاران تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در نهمین همایش روسای ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور روز پنجشنبه در مجتمع ایثار ساوجبلاغ با حضور رئیس سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد با اشاره به اینکه یاد شهدا هرگز در دل‌ها نمی‌میرد، ادامه داد: از خداوند متعال می‌خواهیم که توفیق ادامه راه شهدا را به ما بدهد تا به تاسی از ایثارگری‌های شهدا و جانبازان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بتوانیم اسباب خدمتگزاری و رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه البرز بیش از ۵ هزار شهید والامقام برای تحقق و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، گفت: امید است بتوانیم با ادامه این مسیر، اسباب رشد و شکوفایی هر چه بیشتر البرز و به تبع آن میهن اسلامی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه البرز آخرین استان کشور است که در سال ۸۹ ثبت و مستقل شد، افزود: جای خرسندی دارد که سازمان ثبت احوال کشور با تلاش‌ها و ایثارگری‌های تمامی کارکنان و مدیریت صحیح مفتخر به کسب مقام نخست در بین کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور در اولین دوره طرح ملی سنجش رضایتمندی مردم شده است.

استاندار البرز با اشاره به امنیت بالایی که در البرز وجود دارد، اضافه کرد: بواسطه این امر البرز، علاوه بر ظرفیت‌ها بسترهای مختلف به استانی امن برای سرمایه گذاران تبدیل شده و سال گذشته جزو ۳ استان برتر کشور در جذب سرمایه گذاران قرار گرفته است.

وی گفت: البرز توفیق یافت در ۳ ماهه اول سال ۹۸ رشد ۷۰ درصدی صادرات به خارج از کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل را رقم بزند.

شهبازی‌افزود: استان البرز بعنوان مهاجرپذیرترین استان کشور، نیازمند توجه ویژه ملی برای ارتقا زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از این جمعیت بزرگ است.

وی عنوان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری بسیجی باید در میدان باشد تا ارزش های انقلاب حفظ شود از این رو نیاز است که مصادیق ایثار و شهادت در مصادر مختلف کشور به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حضور موثر داشته باشند.

استاندار البرز گفت: آگاهانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنیم و امید است در این راه توفیق روز افزون یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز