خبرگزاری کار ایران

عضو اصلاح‌طلب پارلمان محلی قزوین:

سقف ارزش‌های اصلاح‌طلبی در استان کوتاه شده / گزینه شهردار قزوین نباید بله‌قربان‌گو باشد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۲۸۱

عضو اصلاح‌طلب پارلمان محلی قزوین گفت: سقف ارزش‌های اصلاح‌طلبی به قدری کوتاه شده که فقط کوتوله‌ها هستند که می‌توانند مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده منیره قوامی در جمع احزاب، فرهنگیان و دانشجویان استان که با حضور حجت‌الاسلام سید ناصر قوامی رئیس شورای اصلاح‌طلبان در خصوص وضعیت و عملکرد اصلاح‌طلبان این استان در چند سال گذشته برگزار شد، اظهار کرد: سقف ارزش‌های یک جامعه است که نشان می‌دهد به کجا می‌خواهد حرکت کند و مدیریت آن به شکل است.

وی افزود: سقف ارزش‌های اصلاح‌طلبی به قدری کوتاه شده که فقط کوتوله‌ها هستند که می‌توانند مدیریت کنند و اگر بخواهند وارد این سقف شوند آن قدر باید خم شوند تا قدشان کوتاه شود.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: کسانی می‌توانند در این برهه وارد مدیریت شوند که استقلال تصمیم‌گیری ندارند و باید ببینند چه چیزی به آنان گفته می‌شود تا همان کار را انجام دهند.

آبرو و اعتبار اصلاح‌طلبان واقعی به حراج نرود

قوامی اضافه کرد: تعداد اصلاح‌طلبان غیرواقعی در استان زیاد شده و اصلاح‌طلبان مطرح دیده نمی‌شوند و مردم به برندها شک می‌کنند و حیف است اعتبار اصلاح طلبی به حراج گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اصلاحات زحمات و هزینه‌های زیادی پرداخت شده و آبرو و اعتبار اصلاح‌طلبان نباید به حراج برود.

این عضو شورای شهر قزوین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: علیرضا ترابی گزینه لیست فراکسیون اصلاح‌طلبان برای سرپرستی شهرداری قزوین بود که از رأی اکثریت ساقط شد.

سقف ارزش‌های اصلاح‌طلبی در استان کوتاه شده / گزینه شهردار قزوین نباید بله‌قربان‌گو باشد

قوامی اضافه کرد: درافشانی سرپرست فعلی شهرداری قزوین قابل احترام است و به وی اذعان کرده‌ بودم که این مسئولیت را نپذیرد اما ظاهرا ایشان برای معاف شدن از این سمت، نزد رئیس شورای شهر رفته و ایشان بیان کرده ما کسی را نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه شورای شهر قزوین پس از نتخاب سرپرست شهرداری قزوین، لایحه دو فوریتی کمک 38 میلیارد ریالی به ورزش قهرمانی تصویب شد و پس از آن، لایحه کمک 4 میلیارد ریالی به تیم فوتبال کاسپین و دو سه لایحه دیگر هم رأی آورد که نتیجه انتخاب اشتباه در سرپرستی شهرداری قزوین بوده است.

فرزند رئیس شورای اصلاح‎‌طلبان استان قزوین تصریح کرد: شخصا اعتقاد دارم باید شهرداری را برای قزوین انتخاب کنیم که باتقوا، متعهد، مستقل و دست‌پاک باشد و بله‌قربان‌گو نباشد و شجاعت و جسارت هم داشته باشد تا بتواند در دو سالی که از عمر شورای شهر باقی مانده اقدامات خوبی برای خدمات دهی به شهروندان انجام دهد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز