خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

امید به زندگی در کشور افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۲۲۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: خوشبختانه اکنون امید به زندگی در کشور افزایش یافته و ناامیدی تاحدودی کاهش داشته این ویژگی در سایه مشارکت اجتماعی مردم محقق شده است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، علی مصطفوی امروز در مراسم رونمایی از چهار سازمان مردم نهاد جدید عرصه سلامت آذربایجان‌غربی که در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه تقویت همدلی و همبستگی یکی از شاخصه های مشارکت اجتماعی است، افزود: همدلی و همبستگی مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و اوایل انقلاب به چشم می‌خورد و هم اکنون هم حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌ها نشان از همدلی و همبستگی مردم در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: خوشبختانه اکنون امید به زندگی در کشور افزایش یافته و ناامیدی تاحدودی کاهش داشته است و همه و همه در سایه مشارکت اجتماعی مردم بوده است.

وی نشاط اجتماعی مردم را یکی دیگر از مشارکت اجتماعی دانست و بیان کرد: زمانی که مردم جامعه ای از امید و نشاط اجتماعی برخوردار باشند،وفاق،همبستگی،تعلق اجتماعی،تعاملات اجتماعی مطلوب،مشارکت، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد افزایش می‌یابد.

مصطفوی تصریح کرد:در سال‌های اخیر دولت به این نتیجه رسیده است که باید سازمان‌های مردم نهاد را در کشور افزایش دهد چون تعالی یک جامعه،در گرو همت و حرکت مثبت عناصر تشکیل‌دهنده آن جامعه است و رکن اصلی دوام و بقای حیات اجتماعی هر جامعه‌ای، منوط به همکاری و مشارکت افراد آن است.

وی با اشاره به اینکه، توجه به نقش و جایگاه سازمان‌های مردم نهاد در جامعه، توانمندسازی آنها ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: دستگاه‌های اجرایی از توانایی مردم در جهت پیشبرد اهداف و حل مشکلات اجتماعی بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز