خبرگزاری کار ایران

کارشناس پیش بینی هواشناسی یزد:

کاهش دما موقتی است/ دمای هوا از روز شنبه افزایش می‌یابد/ نوید پاییز دلنشین برای یزدی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۲۲۲

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان یزد با اشاره به کاهش چند درجه ای دمای هوای استان یزد از روز گذشته تا فردا گفت: کاهش دمای هوا موقتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید رشیدی با اشاره به کاهش دمای استان یزد در چند روز اخیر اظهار داشت: فردا نیز دمای هوای یزد با کاهش همراه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود، دمای هوای شهر یزد به 36 درجه سانتیگراد برسد.

وی با بیان اینکه دمای فعلی هوای استان یزد 21 درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش داشته ادامه داد: رطوبت نسبی هوا نیز 25 درصد است و جوی آرام و پایدار را برای شبانه روز آینده در استان پیش بینی می کنیم.

کارشناس پیش بینی هواشناسی یزد با بیان اینکه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد را برای روز آینده پیش بینی می کنیم اضافه کرد: در برخی نقاط گاهی افزایش سرعت باد را خواهیم داشت که این شرایط برای فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت هوای استان از ابتدای هفته آینده و روز شنبه عنوان کرد: در هفته جدید کمی دمای هوای کشور افزایش خواهد یافت که دمای استان نیز افزایش می یابد.

رشیدی اظهار داشت: امروز دمای هوای یزد در گرمترین ساعات هم از 36 درجه فراتر نخواهد رفت و انتظار داریم در خنک ترین ساعات امشب نیز دمای هوای استان 22 درجه سانتیگراد باشد.

وی با بیان اینکه چند روز گذشته صبح های خنکی را در استان داشتیم که فردا نیز اینگونه خواهد بود افزود: این وضعیت هوا نوید دهنده پاییز خوبی برای یزد خواهد بود و مردم از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز