خبرگزاری کار ایران

بازدید کمیته حمایت از سرمایه گذاری کاشمر از کارخانه کوشان

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۰۸۱

کمیته حمایت از سرمایه گذاری کاشمر متشکل از دادستان، رئیس دادگستری و رئیس شهرک های صنعتی کاشمر از کارخانه کوشان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، محمد فخریان مدیر عامل شرکت تولیدی کوشان کاشمر در بازدید کمیته حمایت از سرمایه گذاری در کاشمر از این کارخانه گفت: این واحد تولیدی به منظور حمایت از دامداران منطقه ایجاد شده و درفاصله  ۱۵۰ کیلومتری از آن ، چنین واحدی نداریم.

فخریان اظهار داشت: این واحد تولیدی در سال ۸۴ به تولید رسیده و دارای سیستم تصفیه خانه مجهز که حتی فراتر از آنچه لازم است می باشد و آب آن را برای فضای سبز استفاده می کنند.

وی گفت: این واحد تولیدی دارای تعداد ۱۰۰ نفر اشتغال زایی مستقیم نیروی کار است و دارای تولید  انواع ماست ، دوغ ، پنیر ، کره و روغن حیوانی و پنیر پیتزا است.

مدیر عامل شرکت کوشان کاشمر که به عنوان واحد نمونه حمایت از مصرف کننده شناخته و معرفی شده ، گفت:با توجه به اینکه تولید لبنیات محلی در منطقه زیاد است ، به سمت تولید پنیر پیتزا حرکت کردیم که تخصصی و دارای ماندگاری ۶ ماهه است که می توانیم به کل کشور و حتی خارج از کشور صادرات داشته باشیم .

فخریان عنوان داشت:تنها شرکتی هستیم که با وجود شرایط بد اقتصادی خصوصا برای واحدهای تولیدی تعدیل نیرو نداشتیم و با راه اندازی بخش خمیر پیتزا افزایش نیرو نیز خواهیم داشت. 

وی عنوان داشت: درحال حاضر دارای ۳۰ تن تولید هستیم که با راه اندازی واحد تولید پنیر پیتزا به سمت افزایش تولید ۱۰۰ تنی و افزایش نیروی کار پیش خواهیم رفت .

رئیس هیات مدیره شرکت کوشان نیز خطاب به کمیته حمایت از سرمایه گذاری و تولید گفت: به جای  ایجاد کارگاه ها و کارخانه های تولیدی در این شرایط آن هم با تسهیلات ناچیز بهتر است از کارگاه ها و تولید کننده های فعال فعلی حمایت کنید که دچار تعطیلی نشود، چرا که با وجود قیمت بالای دستگاهها در وضعیت تحریم کشور با این سرمایه‌های اندک نمی‌توانند کارگاهی را به بهره برداری برسانند و صرفا کارگاهی نیمه کاره و افرادی ورشکسته و ناامید بر جا خواهند ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز