خبرگزاری کار ایران

شهبازی تاکید کرد:

برنامه توسعه البرز میلی و سلیقه‌ای نیست / لزوم سکونت مدیران در محل خدمت

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۰۶۹

استاندار البرز گفت: محرومیت زدایی از طالقان را با هدف بازگشت جمعیت طالقان، اشتغالزایی و رونق اقتصادی دنبال می کنیم و روستاهای این شهرستان نیز ضرورت دارد فعال تر شوند تا از ظرفیت های آنها بهره برداری شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی طالقان و در جلسه بررسی روند پیشرفت این پروژه ها که با توجه به رویکرد توزیع اعتبارات امسال و با هدف محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار صورت گرفته، افزود: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با رایزنی‌های صورت گرفته در مدت بسیار کوتاه مجوز ایجاد بیمارستان در طالقان و احداث آن توسط ستاد، دریافت شد و تحقق این امر منوط به جانمایی و مکان یابی مناسب توسط مسئولان شهرستان است که باید در اسرع وقت اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات سال 98 البرز با هدف محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار انجام شد، گفت: این امر طی جلسات تخصصی محقق شد و اکنون اساس بودجه ریزی شهرستان طالقان با رشد 57 درصدی اعتبارات تغییر جدی داشته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برنامه توسعه البرز میلی و سلیقه ای نیست بلکه براساس اصول علمی تهیه و تدوین شده است، افزود: با تعاملات و رایزینی های صورت گرفته توفیق یافتیم که تفویض اختیار تصمیم گیری در خصوص طرح های گردشگری طالقان را برای البرز دریافت کنیم که این امر را برای کرج-چالوس نیز در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه شهرک تخصصی آب در طالقان مکان یابی و جانمایی شد، افزود: فرماندار باید با تلاش مضاعف به اجرای مصوبات بپردازد.

شهبازی به جاده هشتگرد-طالقان اشاره کرد و گفت: این جاده براساس صحبت های وزیر راه و شهرسازی به ایمنی بیشتری نیاز دارد چراکه بر این باور هستیم حفاظت از جان و مال مردم از وظایف اصلی ما است.

وی افزود: پروژه های راه سازی البرز برای رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بسیار با اهمیت است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی از طالقان را با هدف بازگشت جمعیت طالقان، اشتغالزایی و رونق اقتصادی دنبال می کنیم و روستاهای این شهرستان نیز ضرورت دارد فعال تر شوند تا از ظرفیت های آنها بهره برداری شود.

وی گفت: ریل گذاری های اصلی برای رشد طالقان صورت گرفته ولی فرصت های کوتاه است و با توجه به اینکه در این شهرستان سرما و بارندگی زودتر آغاز می شود باید پروژه ها هر چه سریع تر پیگیری و اجرایی شوند.

این مقام مسئول با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع برق استان، ادامه داد: مدیران موظف هستند که تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با حوادث طبیعی را اتخاذ کنند، ساماندهی رودخانه های استان باید در دستور کار قرار گیرد چراکه طی بازدیدهای صورت گرفته تذکرات لازم داده شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز