خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان عنوان کرد؛

رونق اقتصاد اصفهان با ایجاد بندر خشک / منابع اتاق بازرگانی باید برای توسعه کسب و کار باشد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۰۳۲

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان راه حل برون رفت از جنگ تمام عیار و نابرابر اقتصادی و تحریم های ناعادلانه را همراهی کسب و کارهای اقتصادی بیان کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بهرام سبحانی در دیدار با اصحاب رسانه بر اهمیت ایجاد بندر خشک در اصفهان تاکید کرد و گفت: حمل‌و نقل، امور گمرکی، ترانزیت کالا در بخش واردات و صادرات نقش بسزایی در رونق تولید داشته و راه‌اندازی بندر خشک در اصفهان یکی از اساسی‌ترین و موثر‌ترین اقدامات در بهبود مستمر محیط کسب و کار است.

وی تاکید کرد: تعهد کرده‌ایم منابع اتاق در راستای توسعه کسب و کار استان صرف شود.

در ادامه این نشست فرشته امینی، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه همکاری بانوان با کمیسیون های اتاق در این دوره از 11 درصد به 22 درصد رسیده است گفت: شبکه سازی بین بانوان و آشنایی با توانمندیهای یکدیگردرهمگرایی جامعه زنان موثر بوده ولی این بستر نباید تنها به ارتباطات تجاری ختم شود زیرا هرگونه جداکردن و مرزبندی موجب از دست رفتن فرصت ها خواهد شد.

وی افزود: تعامل زنان در گرو شبکه سازی با تمامی ارکان جامعه اعم از زن و مرد در تمامی زمینه ها می باشد. عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان ایجاد محیطی برای رشد بانوان، حمایت و استعدادیابی آنها بدون در نظر گرفتن اندازه کسب و کار و در نهایت ارتقاء کسب و کار این قشر و تسهیلگری ، مشاوره و کمک به دسترسی به سرمایه، بازار و ایجاد فرصت در فضای کسب و کار را از جمله اهداف اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد.

رضا برادران، دیگر عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به طرح تغییر واحد ریال به تومان گفت: این طرح دارای معایب و مزایایی است که کاهش نرخ تورم، سهولت در نقل و انتقال پول، کاهش هزینه چاپ اسکناس، تقویت ظاهری پول ملی، سادگی مالی و آثار مثبت روانی در جامعه از جمله مزایای این طرح است. وی همچنین هزینه سنگین حذف اسکناس،احتمال کاهش درآمد صادراتی و سختی اجرای این طرح را از جمله معایب تغییر واحد ریال به تومان دانست.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز