خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اعلام کرد:

نوسازی و یکسان سازی پوشش و تبلیغات عوامل جمع آوری پسماند خشک

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۷۵۴

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تغییرات خودروهای جمع آوری پسماندهای خشک سطح شهر برای بهبود سیمای بصری و قابلیت تشخیص خودروهای بخش شرقی و غربی شهر، خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد منوچهری با اعلام این خبر گفت: طبق قرارداد جدید جمع­ آوری و مدیریت پسماندهای خشک، شهر اصفهان به 2 محدوده شرقی و غربی تقسیم شد.

وی در مورد تعداد خودروهایی که پسماندهای خشک تفکیک شده توسط شهروندان را جمع آوری می­‌کنند، اظهار داشت: تعداد کل ماشین آلات جمع آوری پسماند خشک 162خودرو است که تعداد 82 خودرو در محدوده غربی و تعداد 80 خودرو در محدوده شرقی بکارگیری شده است.

منوچهری اضافه کرد: تمامی خودروهای جمع آوری پسماند خشک مجهز به بنر شناسایی هستند که رنگ بنر محدوده شرقی سبز رنگ و محدوده غربی سورمه­‌ای رنگ است و هر کدام از خودروها کد شناسایی اختصاصی دارند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به مناسب­‌سازی پوشش و ناوگان عوامل جمع آوری پسماندهای خشک، بیان کرد: تمامی رانندگان و کارگران، مجهز به لباس­‌های یک­پارچه و متحد الشکل شده که رنگ لباس کارگران سبز و سورمه ای و رنگ لباس رانندگان هم زرد و سورمه ای است.

منوچهری از شهروندان خواست تا ضمن شناسایی عوامل مجاز سازمان و همکاری با آن­ها، از تحویل پسماندهای خشک خود به عوامل غیرمجاز و دورگردان بپرهیزند و پسماند خشک خود را تنها به ایستگاه‌­های مستقر در مناطق 15گانه و یا خودروهای جمع آوری تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز