خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره ملی روز مروست خبر داد:

هدف از برگزاری جشنواره روز مروست توسعه گردشگری خاتم است

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۶۲۶

دبیر جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری روز مروست با اشاره به بازدید مسئولان استان از بافت تاریخی و بی نظیر مروست گفت: هدف از برگزاری جشنواره روز مروست توسعه گردشگری خاتم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت فلاحتی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی فرهنگی- هنری روز مروست برنامه‌های جنبی متعددی دارد، اظهار داشت: یکی از این برنامه ها بازدید از بافت تاریخی شهر است که قطعا نظر مسئولان را جلب خواهد کرد و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره ها قطعا منجر به رونق گردشگری خواهد شد ادامه داد: با توجه به رونق صنعت گردشگری و اهمیت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خاص هر منطقه در پیشرفت و توسعه مناطق، شهرها و روستاهای کشور، می توان با نامگذاری یک روز به نام یک شهر یا یک روستا، شرایط و بستر مناسب را برای معرفی آن منطقه فراهم کرد.

فلاحتی با اشاره به برخی ظرفیت های شهر مروست به ویژه در حوزه کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی بسیار با کیفیت عنوان کرد: به دلیل برخورداری از آب و خاک غنی همچنین وجود اماکن تاریخی و طبیعی، این شهر زیبایی های خاص خود را دارد و تنوع اقلیمی در این شهر می تواند برای گردشگران جذابیت ایجاد کند.

وی، تنوع در صنایع دستی، وجود جوانان هنرمند و نخبه و ... را نیز بخش دیگری از ظرفیت های شهر مروست دانست و افزود: مروست همچنین به لحاظ برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب و قرار گرفتن در نقطه تلاقی چند استان مرکزی ایران، این شایستگی را دارد که به عنوان یک منطقه هدف گردشگری و مناسب برای سرمایه گذاری معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز