خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد ؛

احداث دهکده مقاومت در یزد / نگاه سازمانی سپاه به مردم یا انقلابی است یا غیرانقلابی

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۶۲۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده سپاه الغدیر یزد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه ها باید مسئولان را به پاسخگویی وادار کنند اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی چیزی به عنوان حاکم و رئیس نداریم و همه مسئول و موظف به پاسخگویی هستند که باید به رسانه ها نیز پاسخ بدهند.

به گزارش ایلنا ، سرهنگ رضا میرشمسی با بیان اینکه چالش‌های خبرنگاری در کشور ما بیشتر از حرفه های دیگر است  ادامه داد: کار خبرنگاران قطعا دشوار است ولی وظیفه خبرنگاران این است که مسئولیت خبرنگاران را حفظ کنند و اجازه ندهند که مسئولان ژست ریاست بگیرند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخشی از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اضافه کرد: برخی فکر می کنند که بیانیه گام دوم یک بیانیه آرمانی است و دست یافتن به آن دشوار است در حالی‌که بر اساس منابع دینی و آیات و روایات و تاریخ و تمدن، تمامی عناصر تمدن اسلامی دست یافتنی و قابل تحقق بوده و وجود داشته است.

وی عنوان کرد: خبرنگاران اصلی‌ترین افرادی هستند که می توانند با روش و سیره خود و مطالبه‌گری از مسئولان، تمدن اسلامی را احیا کنند و به اهداف بیانیه گام دوم جامه تحقق بپوشانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: نگاه سازمانی سپاه پاسداران به همه آحاد مردم نگاه انقلابی یا غیرانقلابی است و دایره انقلابی بودن مردم به مراتب وسیع‌تر از دایره غیرانقلابی است به طوری که اکثریت مردم و مسئولان را دربرمی‌گیرد ولی عده قلیلی هم هستند که با ایجاد اخلال در جامعه امنیت، جان و ناموس این مردم را نشانه رفته‌اند که با آنها با جدیت و اقتدار مقابله خواهیم کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین از احداث دهکده مقاومت در یزد خبر داد و گفت: در خصوص پارک کوهستان و مجموعه شهید رشیدی، با همت و تلاش مسئولان پارک آبرومندی برای استان ایجاد شده و زمین های اطراف این پارک در سال 62 مالکیت آن بر اساس ماده 32 آیین نامه رسمی جمهوری اسلامی برای سپاه تایید شده است اما بخشی از این زمین ها به روش های قانونی واگذار شده از جمله پارک کوهستان و پیست موتورسواری و ... که در حال فعالیت است.

وی با اشاره به احداث دهکده مقاومت جنب پارک کوهستان افزود: این مجموعه تفریحی بزرگ که 240 آلاچیق در آن جانمایی شده دارای 73 مجموعه بلوک بندی با 5100 مترمربع پیست دوچرخه سواری است که در حال احداث  بوده و به عنوان بزرگترین پیست دوچرخه سواری استان محسوب می شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان تصریح کرد: این مجموعه به هیچ عنوان نظامی نیست و با امکانات تفریحی گسترده برای مردم احداث می شود تا خانواده ها به فعالیت های فرهنگی و تفریحی و ورزشی در این مجموعه بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز