خبرگزاری کار ایران

فرماندار میبد خواستار شد ؛

تخصیص اعتبار برای بازگشایی مسیرهای سیل در میبد / ضرورت همکاری استانداری برای تامین اعتبار

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۳۵۲

فرماندار میبد با بیان اینکه حادثه سیل اخیر نشان داد که با طبیعت نمی‌شود شوخی داشت و باید با تأمین اعتبار گشایش مسیرهای سیل، پل گذاری و گذاشتن سدها و بندهای خاکی پیگیری شود گفت: تخصیص اعتبار برای بازگشایی مسیرهای سیل ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین فلاح در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان میبد اظهار داشت: اقدامات خوبی در بهینه‌سازی و گشایش مسیرهای سیل شده است، مسیرهایی که بعضی به میدان و زمین مسطح تبدیل‌شده است و این آسیب‌هایی است که شهرداری به‌تنهایی از عهده آن برنمی‌آید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه درین ادامه داد: اقداماتی هم لازم است که باید انجام شود؛ مانند ایجاد سه‌دهنه پل در برخی مسیل ها که هرچه سریعتر باید این اتفاق بیفتد و انجام شود.

شهردار میبد نیز در این جلسه با اشاره به بازگشایی مسیر سیل در محدوده دانشگاه آزاد که مورد پیگیری قرارگرفته است گفت: در گشایش مسیرها شهرداری و فرمانداری به‌تنهایی نمی‌توانند کاری را انجام دهند و باید گاهی از استانداری موضوع تامین اعتبار هم پیگیری شود.

علیرضا نقوی افزود: دراین‌ارتباط از تعدادی مدارس و بانک‌ها بازرسی و تذکراتی در ارتباط با فرسودگی فضاها به مسئولان آنها داده‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز