خبرگزاری کار ایران

رفیعی‌بندری مطرح کرد:

منطقه یک بندرعباس، پیشتاز در کسب درآمد پایدار

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۲۷۴

شهردار منطقه یک بندرعباس گفت: این منطقه از شهرداری در کسب درآمدهای پایدار پیشتاز است.

هومن رفیعی بندری در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به فعالیت‌های واحد ممیزی و نوسازی شهرداری منطقه یک بندرعباس، اظهار کرد: در اجرای این طرح برای تمام املاک موجود در فازهای مختلف، تشکیل پرونده فیزیکی و الکترونیکی با تخصیص کد نوسازی به هر واحد، صدور و ارسال فیش به صورت منزل به منزل به همراه آموزش شهروندان آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه این امر باعث ایجاد درآمدهای مهم و پایدار شهرداری شده است، بیان کرد: با توجه به اهمیت این کد درآمدی، یک دستگاه ساختمان در اختیار کارشناسان نوسازی و درآمد و واحد ممیزی قرار گرفته است.

شهردار منطقه یک بندرعباس با تقدیر از کارکنان دلسوز این مدیریت‌ها در انجام مراحل مختلف تشکیل پرونده و وصول عوارض، بیان کرد: نوسازی از اصلی‌ترین منابع پایدار درآمدی در شهرداری‌های کل کشور محسوب می‌شود که مطابق قانون، درآمد حاصل از آن صرف ترمیم بخش‌های آسیب دیده و توسعه معابر شهری، کمک به احداث پارک‌ها، آسفالت معابر و تأمین سایر تأسیسات مورد نیاز عمومی شهر می‌شود.

رفیعی‌بندری با اشاره به برخی دیگر از اقدامات انجام شده در راستای سهولت و دسترسی آسان شهروندان به محل پرداخت عوارض، ادامه داد: از دیگر اقدامات مهم انجام شده، می‌توان به استقرار کانکس‌های نوسازی در چند محله جهت ارائه خدمات و پرداخت عوارض اشاره کرد.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری جشن‌های خوش حسابی و اهدای جوایز به پرداخت‌کنندگان نوسازی خوش‌حساب در هر محله اشاره کرد و گفت: پخش تراکت‌ها و آموزش کارشناسان به صورت روزانه و منزل به منزل، ساخت انیمیشن و موشن‌گرافی مربوط به نوسازی، فرهنگ‌سازی و تبلیغات محیطی و مجازی گسترده و غیره، از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری منطقه یک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز