خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی:

نماینده ای که با توهین در مجامع عمومی سخن بگوید شایسته نمایندگی مردم نیست

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۹۸۶

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس باید امانتدار، با تقوا و امین باشند و نباید بر اساس منافع شخصی و حفظ قدرت و جایگاه خود و طرفداری از جناح سیاسی خاص تصمیم بگیرد و عمل کند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام دکتر قریشی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شاخصه‌های نمایندگان مجلس گفت: جایگاه مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و تأثیرگذار است و مجلس شورای اسلامی محور تصمیم گیری های کلان در نظام جمهوری اسلامی است و باید دقت فراوانی در انتخاب نمایندگان از سوی مردم صورت بگیرد.

امام جمعه ارومیه با برشمردن خصوصیات نماینده طراز انقلاب اسلامی گفت: نماینده ای که انتخاب می شود تا در مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشد باید امانتدار، با تقوا و امین باشد و نباید بر اساس منافع شخصی و حفظ قدرت و جایگاه خود و طرفداری از جناح سیاسی خاص تصمیم بگیرد و عمل کند.

وی افزود: گفتار نمایندگان نشانه میزان تقوا و کارآمدی و اخلاق آنان است و نماینده ای که با توهین و بددهنی در مجامع عمومی سخن گفته می‌شود، شایسته نمایندگی مردم نیست چرا که نمایندگان عصاره ملت هستند و باید بگونه ای سخن بگویند که مردم به انتخابشان افتخار کنند و گفتار منطقی، معقول توأم با ادب و متانت و حفظ حریم افراد باید در افرادی که انتخاب می‌کنیم مشهود باشد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیانات خود به عدم انتخاب نمایندگانی که به دنبال مطرح کردن خود و قومیت گرایی هستند تأکید کرده و گفت: یکی از شاخصه های مهم نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی خدمتگزاری صادقانه به مردم است و نباید افرادی را انتخاب کنیم که به دنبال مطرح کردن خود، زبان و قومیت و نژاد خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز