خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان:

رسانه ها می توانند مانع رکود اقتصادی شوند/ تقویت و توسعه فضای کسب و کار با کمک رسانه ها محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۵۰

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: درکشورهای توسعه یافته رسانه ها در خدمت رونق تولید و توسعه فضای کسب و کار هستند و ما نیز باید از این فرصت استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی یارمحمدیان در نشست نقش رسانه‌ها در رونق تولید که همزمان با اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از سانه‌ها در جهت تقویت و بهبود فضای کسب و کار در اصفهان بهره ببریم.

وی اضافه کرد: کشورهای توسعه یافته از رسانه ها برای توسعه اقتصاد خود به نحو احسن استفاده می کنند و با کمک این ابزار ارتباطی تاثیر گذار توانسته اند مردم را به خرید کالاهای مصرفی ترغیب نمایند. در این کشورها نقش رسانه ها در ممانعت از رکود اقتصادی بسیار پررنگ بوده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در مراسم رونمایی از پایگاه خبری فولاد مبارکه (ایراسین) با اشاره به اینکه رسانه می تواند مردم را به خرید کالاهای با کیفیت ترغیب کند افزود: رسانه ابزار مناسبی برای برای تغییر نگرش و بینش مصرف کنند جهت خرید کالای مرغوب و رونق تولید است و نمایشگاه بدون رسانه معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه محل مناسبی برای ایده پردازی، ابتکار و خلاقیت است یادآور شد: ما نیز در صدد بهبود فضای نمایشگاهی برآمدیم و پروژه نمایشگاه اصفهان را در زمینی به مساحت 47 هزارمتر مربع زمین در دست اجرا داریم که فاز اول آن در پانزده هزار متر مربع فضای مسقف و استاندارد در حال ساخت و بعد از توقف چند سال به پیشرفت 65 درصدی رسیده است.

یارمحمدیان ضمن تشکر از حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان برای پیشبرد پروژه نمایشگاه اصفهان تصریح کرد: در این مدت دوساله توانسته ایم تعداد قراردهای همکاری را از سه به عدد 50 برسانیم و امیدواریم هرچه سریع تر شاهد بهره برداری فاز اول فضای نمایشگاهی استاندارد در اصفهان باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/
شهرام مرندی
سمیه مسرور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز