خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

توسعه اماکن تفریحی، مطالبه مردمی است/ احداث اولین شهرک ترافیک البرز

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۶۹

استاندار البرز گفت: توسعه اماکن تفریحی البرز، یک مطالبه مردمی است و به عنوان نماینده دولت در راستای ایجاد بسترهای رفاه و آسایش مردم، موظف هستیم در چارچوب قانون از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نکنیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در نشستی پیرامون تعیین تکلیف اراضی هزار هکتاری دهکده تفریحی و تفرجگاهی باغستان کرج، اظهار داشت: بیش از 2 سوم جمعیت البرز در شهرستان کرج ساکن هستند بنابراین باید برای رفاه و آسایش این جمعیت بزرگ تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

وی ادامه داد: توسعه اماکن تفریحی البرز، یک مطالبه مردمی است و از سوی دیگر دولت محترم ما را بعنوان نمایندگان خود مامور به ایجاد بسترهای رفاه و آسایش مردم کرده و ما موظف هستیم در چارچوب قانون از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نکنیم.

شهبازی گفت: در این نشست مقرر شد که تحویل اراضی هزار هکتاری باغستان با حفظ مالکیت دولت به شهرداری صورت گیرد و مقرر شد تا 15 شهریورماه شهرداری کرج نسبت به ارائه طرح خود به کارگروه های مرتبط استانی اقدام کند.

وی با تاکید بر لزوم بهره برداری از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه گردشگری استان بویژه در منطقه باغستان، افزود: پس از طی مراحل تخصصی و کارشناسی، جذب سرمایه گذار برای توسعه گردشگری در اراضی هزار هکتاری باغستان از طریق فراخوان صورت می گیرد.

استاندار البرز اضافه کرد: همچنین در این نشست پس از گفتگو و بررسی های تخصصی، تدابیر لازم برای اعطای زمین به نیروی انتظامی البرز برای ایجاد اولین شهرک ترافیک استان اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز