خبرگزاری کار ایران

رحیم بنامولایی مطرح کرد؛

حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در راستای رونق تولید/ بخش خصوصی جایی برای سوءاستفاده کنندگان ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۶۲

رئیس اتاق بازرگانی البرز تصریح کرد: برای تولید ثروت و رونق اقتصاد، باید به کسب و کار نه به سبک سنتی بلکه با نگاه امروزی به ایده های جدید فرصت داد و ضمن حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، وارد عرصه شد.

به گزارش ایلنا، رحیم بنامولایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: اتاق بازرگانی به عنوان رابط بین تولیدکننده و صنعتگر وظیفه ساماندهی آنها را بر عهده دارد و با توجه به وضعیت کنونی کشور، سیاست اتاق بازرگانی بر لزوم تولیدات غیرنفتی تاکید دارد.

بنامولایی با عنوان اینکه می خواهیم بدون وابستگی به دولت، کار تولید و صنعت را دنبال کنیم، ادامه داد: بخش خصوصی می تواند با حضور خود بخشی از مشکلات موجود را برطرف کند و در این خصوص دولت باید زمینه حضور سرمایه گذار را فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به جذب افراد با اصالت، تصریح کرد: شرایط به گونه ای تغییر کرده که تصمیم گرفتن کمی سخت شده است چراکه بخش دولتی و خصوصی در این حوزه وارد شده و موجب نارضایتی شده است.

این مسئول گفت: برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، لازم است به فکر تولید و رونق باشیم و اتاق بازرگانی با توجه به ضرورت تولید ثروت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حمایت می کند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز تصریح کرد: برای تولید ثروت و رونق اقتصاد، باید به کسب و کار نه به سبک سنتی بلکه با نگاه امروزی به ایده های جدید فرصت داد و ضمن حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، وارد عرصه شد.

بنامولایی گفت: ایجاد شهرک های تحقیقاتی در مجاورت شهرک های صنعتی یکی از روش های زود بازده تحقق اقتصاد مقاومتی است که بدون موازی کاری، سرمایه گذاری را عملیاتی می کند.

این مسئول گفت: به دور از شعار و وعده و وعید، برای توسعه اقتصادی و صنعتی باید وارد میدان عمل شد و دست مفسدان را کوتاه کرد.

وی گفت: مخالفین شفافیت سازی با توجه به منافع شخصی خود می خواهند جلوی روند کار را بگیرند بنابراین لازم است به این اصل معطوف شد که بخش خصوصی جایی برای سوءاستفاده کنندگان ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز