خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

برخورد پهباد امریکایی نشانی از میزان علم و قدرت تکنولوژی ایران بود/ تزریق امید به جامعه، مهمترین رسالت جامعه خبری است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۴۸

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس گفت: برخورد پهباد آمریکایی نشان از بالا بودن علم و قدرت تکنولوژی ایران بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی روز شنبه در مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران عرصه تولید و صادرات که در شهرک صنعتی کاسپین قزوین با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و اهالی رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل نیست و یک هنر است که از عشق سرچشمه می گیرد و خبرنگاران بدون چشم داشتی آئینه تمام نمای جامعه هستند و یکی از پایه های اساسی صحبت ها در مجلس، حضور خبرنگاران و اطلاع رسانی توسط آنها است.

وی افزود: خبرنگاری یک رسالت سنگین است و رسالتی که خبرنگاران برعهده دارند که در انعکاس اخبار در دورترین استان تلاش دارند و این نعمت بزرگی برای ما است و انتظارات مردم را بالا می برد؛ مردم از صداقت و روزآمدی اخبار انتظار دارند و صداقت در خبرنگاری، روزآمدی و سریع بودن را خواستار هستند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مهمترین رسالتی که جامعه خبری امروز باید دنبال کند، تزریق امید است و وضعیتی که از سوی معاندین نظام به وجود آمده، سیاه نمایی است.

محمدی ادامه داد: نظام در عرصه های مختلف پیشرفت های عظیمی داشته است و در بسیاری از حوزه ها از جمله تولید علم و فناوری، علوم ماهواره ای و تکنولوژی از سندچشم انداز فراتر حرکت کردیم و تقویت بنیه دفاعی موجب شده تا معادلات اقتصادی و روابط اقتصادی اثرگذار باشد؛ به عبارتی ما در معادلات مختلف اقتصادی و دیپلماتیک اثر گذار هستیم.

وی اضافه کرد: برخورد با تجاوز پهپاد امریکایی بالابودن علم و قدرت تکنولوژی ایران را نشان داد و در کنار آن عقب نشینی و ندامت در بین دشمن را به همراه داشت؛ در حال حاضر نیز مرتبا برای ما سفیر ارسال می کنند و به دنبال ایجاد ارتباط با کشور هستند و آینده کشور آینده ای روشن است و البته در حوزه اشتغال و کسب و کار ضعیف عمل کردیم و کشور در جایگاه ممتازی برخوردار است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی گفت: شاید بتوان گفت که در برخی از حوزه ها از جمله تولید عملکرد مناسبی نداشته ایم اما در کنار این موارد، باید هنرها نیز عنوان شود اما نباید سیاه‌نمایی شود و تمام افراد فاسد و رانت‌ها معرفی شده و اقدامات خوب مسئولین نادیده گرفته نشود.

محمدی عنوان کرد: جامعه خبری در استان از وضعیت خوبی و ستودنی برخوردار است و از فعالان این بخش تقدیر داریم و امروز رسالت های سنگین ما کمک به جامعه رسانه است و گرو کشور در رونق تولید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز