خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی در مراسم روز خبرنگار؛

انتقاد به عملکرد مسئولان از وظایف خبرنگاران است/ بدنبال جبران عقب ماندگی های ۴۰ سال گذشته هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۱۶۸

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در ارومیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان غربی، معاون سیاسی استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی، فعالان عرصه رسانه و خبر استان در محل خانه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، مراسم روز خبرنگار امسال آذربایجان غربی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات و با مشارکت استانداری آذربایجان غربی در ۳ نقطه استان (مرکز ارومیه) ، (شمال -سلماس) و (جنوب -مهاباد) برگزار شد.

محمد مهدی شهریاری،استاندار آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در محل خانه مطبوعات آذربایجان غربی با اشاره به نقش رسانه ها در شتاب بخشی به توسعه پایدار استان،اظهار کرد:خبرنگاران می توانند با تیزبینی و رصد امورات، در جلوگیری از فساد و رانت به مقامات دولتی و قضایی کمک شایانی کنند.

وی رسالت خبرنگاران را کمک به توسعه استان و کشور دانست و افزود: انتقاد به عملکرد مسئولان از وظایف خبرنگاران است و قطعا در برابر نقد مدیریت ها و عملکردها گوش شنوایی خواهیم داشت و همه مدیران باید نسبت به این مساله توجه داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی اذعان کرد:متاسفانه تعداد انگشت شماری از کسانی که در این حوزه فعالیت دارند با اتهامات بزرگ و واهی که محلی از اعراب ندارد ضمن اینکه مشکلات امنیتی ایجاد کردند مانع روند توسعه استان نیز شدند.

 شهریاری افزود:مقابله با این جریانات وظیفه من است و انتظار می رود جامعه خبرنگاران خودشان مانع این هزینه تراشی ها در روند همدلانه استان بشوند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مخالف برخوردهای قهری در قبال خبرنگاران هستیم افزود: اگر در یکی دو مورد هم برای برخی افراد برخوردی شده بنده راضی نبودم و هدف این بوده تا این افراد تفهیم شوند که راه را اشتباه رفته اند و امیدواریم مشکلات این افراد هم به زودی برطرف شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: وابستگی به کسی نداریم و فقط به دنبال همراهی گروه های سیاسی مختلف برای توسعه استان و جبران عقب ماندگی های ۴۰ سال گذشته هستیم.

 وی در ادامه به دیدار از دفاتر رسانه ای استان اشاره کرد و گفت:  بنابر درخواست خبرنگاران، با یکی از موسسه های آجوزش عالی رایزنی شد تا جهت اخد مجوز تحصیلات تکمیلی در رشته ارتباطات و روزنامه نگاری اقدام کنند تا خبرنگاران مجبور نشوند برای ادامه تحصیل به استانهای دیگر بروند.

شهریاری، تکمیل خانه مطبوعات و مسکن خبرنگاران را از دیگر مطالبات اصحاب رسانه استان عنوان کرد که برای حل آنها نیز اقدام خواهد شد.

وی در پایان از پرداخت  ۳۰۰ وام ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه به عنوان هدیه روز خبرنگار  خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز