خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تایباد مطرح کرد:

خبرنگاران بازوان پلیس در اجرای عدالت هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۷۵

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: خبرنگاران بازوان پلیس در اجرای عدالت و بیان حقایق هستند و یکی از رسالت‌های آنها مطالبه‌گری از مدیران اجرایی و قانونمندی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، سرهنگ علی اکبر قربانی در نشست با خبرنگاران این شهرستان که به منظور گرامیداشت روز خبرنگار در ستاد این فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: در برهه کنونی دشمن برای سرنگونی این نظام از جنگ نرم استفاده کرده و فضای مجازی در مقابله با تمهیدات مستکبران بهترین راهکار است.

وی افزود: منتشر کردن مشکلاتی از قبیل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در فضای بیکران مجازی یکی از توطئه‌های دشمن است. اصحاب رسانه قادر خواهند بود با انتشار مطالب درست و صحیح از وقایع جامعه ذهن مردم را شفاف و آماده برای مقابله با فتنه آشوبگران کنند.

قربانی با اشاره به نقش پلیس در جامعه، مطرح کرد: مردم پلیس خوب و وظیفه شناس را می‌پسندند، انعکاس تلاش و زحمات ماموران امنیتی، نظامی و انتظامی سبب می‌شود مردم احساس آرامش کنند و آنچه از یک پلیس خوب در ذهن خود پرورش داده‌اند را ببینند.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد بیان کرد: اگر رسانه و گلیس با هم تعامل داشته باشند و یک حمایت دو طرفه انجام گیرد جامعه عاری از هرگونه آسیب خواهد شد.

در ادامه این نشست رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی تایباد گفت: این شهرستان به عنوان شهر پایلود فرهنگی در کشور معرفی شده که این مهم با تلاش متقابل گلیس و اصحاب رسانه به دست آمده و باید ادامه داشته باشد.

سرگرد حجت پرهیزگار افزود: فرهنگ‌سازی در راستای کاهش تصادفات و ناهنجاری‌های ترافیکی نقش موثری دارد و با توجه به زمان‌بر بودن این اقدام همکاری خبرنگاران بسیار شایسته است.

وی مطرح کرد: از ابتدای امسال با کمک خبرنگاران این شهرستان طرح همیار پلیس راه‌اندازی شده و در مدت کوتاهی که از اجرای این طرح می‌گذرد نتایج خوبی حاصل شده است که این امر نقش موثر صاحبان قلم را می‌رساند.

رئیس انجمن خبرنگاران هم در این نشست گفت: انجمن خبرنگاران در این شهرستان بیش از 10 سال است که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد.

مهدی حسین‌زاده افزود: اکنون 17 خبرنگار در حوزه‌های رسانه، مطبوعات و فضای مجازی در این شهرستان که متشکل از سه شهر و 2 بخش است فعالیت دارند و همه اخبار روز را در منطقه پوشش می‌دهند.

وی مطرح کرد: امسال یکی از اقداماتی که در راستای ساماندهی بهتر اصحاب رسانه در این شهرستان انجام شده راه‌اندازی دفتر ارتباطات مردمی انجمن خبرنگاران بوده که بدین وسیله ارتباط مردم با مسئولان را راحت‌تر کرده است. همچنین دریافت مجوز خانه مطبوعات از سازمان فرهنگ و ارشاد یکی دیگر از گام‌هایی می‌باشد که در این راستا برداشته شده است.

در این نشست هر یک از خبرنگاران نظرات و پیشنهادات خود برای کاهش معضلات و مشکلات در شهرستان را بر اساس نظرسنجی مردمی اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز