خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز خبرنگار صورت گرفت؛

توهین و درگیری نماینده تهران در شورای عالی استان‌ها به خبرنگاران!

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۵۰

در حاشیه نشست امروز اعضای شورای عالی استان ها، نماینده تهران در این شورا به خبرنگاران رسانه‌ها اهانت کرد و با یکی از خبرنگاران به درگیری فیزیکی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در فاصله تنفس اجلاس امروز شورای عالی استان‌ها، که در محل مجلس سابق شورای اسلامی‌برگزار شد، محمد قانبیلی نماینده تهران در شورای عالی استانها خبرنگاران حاضر در اجلاس را مورد بی‌احترامی و اهانت قرار دارد و حتی با کوبیدن بر سینه یکی از خبرنگاران حاضر قصد ضرب و شتم او را داشت که با وساطت اعضای روابط عمومی و افراد حاضر در صحنه این درگیری پایان گرفت.

گویا نماینده تهران در شورای عالی استان‌ها نسبت به انعکاس مطلبی در اجلاس قبلی این شورای از سوی رسانه‌ها معترض بود.

نماینده تهران در شورای عالی استان‌ها در اعتراض به انتشار صحبت‌های خود در اجلاس قبلی مبنی بر « فروش ملکی به مبلغ ۶.۵ میلیارد تومان و عدم نیاز مالی وی به منابع مالی شورای عالی استانها» به خبرنگاران توهین کرد.

این حادثه تلخ در حالی برای خبرنگاران حاضر در اجلاس شورای عالی استان‌ها رخ داد که امروز 17 مرداد روز خبرنگار  و گرامیداشت تلاشگران عرصه رسانه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز