خبرگزاری کار ایران

عضو پارلمان محلی قزوین بیان کرد:

حقوق پرسنل شهرداری قزوین را با قرض پرداخت کردیم/تصویب لایحه حمایت از ورزش قهرمانی دومین شوک به شهروندان

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۳۷۲

عضو پارلمان محلی قزوین گفت: ماه گذشته به سختی و با قرض کردن 25 میلیارد ریال، توانستیم حقوق پرسنل شهرداری قزوین را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده منیره قوامی عصر امروز در صحن علنی شورای شهر قزوین اظهار کرد: از سوی سازمان بازرسی در صحن شورای شهر قزوین اعلام شده حق نداریم بعد از تخلفات کمیسیون ماده 100 تخفیف قرار دهیم و این در حالی است که طی مکاتبه‌ای اذعان کردیم مشکل مالی وجود ندارد و نمی‌توانیم حقوق پرسنل را پرداخت کنیم.

وی افزود: ماه گذشته و به سختی با قرض کردن 25 میلیارد ریالی توانستیم حقوق پرسنل شهرداری قزوین را پرداخت کنیم، چگونه می‌توان با وجود این مشکل، لایحه سه میلیارد و 800 میلیون تومان برای ورزش قهرمانی را تصویب کرد.

سخنگوی شورای شهر قزوین ادامه داد: گرچه پیگیر تخفیفات برای جرایم کمیسیون ماده 100 از سازمان بازرسی هستیم و با رایزنی‌های صورت گرفته لایحه حمایت از ورزش قهرمانی رای می آورد اما باید بیان کنم که رأی من به این لایحه خیانت به مردم است .

قوامی اضافه کرد: پس از تعیین سرپرست شهرداری قزوین که به مردم شوک وارد کرد، باید گفت که با تصویب لایحه حمایت از ورزش قهرمانی، دومین شوک به شهروندان وارد می‌شود که از اعضای شورای شهر درخواست می‌شود با این تصمیمات مردم را بیشتر متعجب نکنند.

وی خاطرنشان کرد: 1.5 سال است طرح تفکیک زباله و ایجاد تغییرات با فن آوری‌های روز و اختصاص بودجه 5 میلیارد ریالی برای طرح پایلوت سطل زباله مکانیزه به دلیل نبود اعتبار اجرا نشده در حالی که برای جا به جایی بودجه ورزش قهرمانی به راحتی این مهم صورت می‌گیرد و حساب هم به هم نمی‌خورد.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: زنان سرپرست خانوار محتاج نان شب هستند که به جای هزینه در ورزش قهرمانی می‌توان در چهار نقطه شهر بازارچه دائمی برای آنان دایر کرد و یا با تأمین 2 میلیارد ریال مکانی برای کودکان کار تهیه کرد که طبق قانون وظیفه شهرداری است.

قوامی افزود: راننده شهرداری با یک میلیون و 200 یا 500 هزار تومان زندگی می‌گذراند پرداخت حقوق پرسنل شهرداری واجب تر است یا حوزه ورزش قهرمانی اهمیت دارد.

وی ادامه داد: از اعضای شورای شهر قزوین درخواست می‌شود نخست فکر کرده و سپس به لایحه حمایت از ورزش قهرمانی رای دهند چرا که این رای در تاریخ ماندگار می‌شود؛ تاکنون نتوانسته‌ایم دو پروژه شاخص عمرانی انجام دهیم و پاسخگوی مردم قزوین باشیم.

قوامی یادآور شد: با تصویب طرح حمایت از ورزش قهرمانی مخالف هستم چرا که شهرداری‌هایی همچون اصفهان و مشهد و تبریز به این نتیجه رسیده اند که هزینه در ورزش قهرمانی اشتباه است و از پول مردم هزینه کردن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز