خبرگزاری کار ایران

شهبازی تاکید کرد:

کلانشهر متراکم کرج نیازمند گسترش فضای سبز و اماکن تفرجگاهی است

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۳۱۳

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دو سوم جمعیت البرز در شهرستان کرج مستقر هستند از این رو باید تدابیر لازم برای ایجاد فضای سبز و اماکن تفریحی این شهر متراکم، فراهم شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در بازدید از پروژه های تفریحی و تفرجگاهی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با اتفاق شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج این بازدید صورت گرفت، افزود: اقدامات بسیار خوبی در سال های اخیر برای توسعه فضاهای تفریحی و تفرجگاهی کلانشهر کرج صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در پارک هزار هکتاری باغستان فضای بسیار دلنشینی مهیا شده و افراد زیادی برای گسترش و نگهداری این امکان فعال هستند.

شهبازی با اشاره به تلاش های شهردار و شورای شهر کرج، گفت: 2 سوم جمعیت البرز در شهرستان کرج مستقر هستند از این رو باید تدابیر لازم برای ایجاد فضای سبز و اماکن تفریحی این شهر متراکم، فراهم شود. 

وی افزود: پارک بیجی یا بام کرج نیز ظرفیت کم نظیری محسوب می شود از این رو باید در حوزه گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد چراکه می تواند گردشگران پایتخت و سایر استان های کشور را به این سو جلب و جذب کند.

استاندار البرز اضافه کرد: این پارک نیازمند حضور فعال بخش خصوصی است که شهرداری و شورا بدنبال تصویب این طرح گردشگری در شورای توسعه و برنامه ریزی استان و اقدام قانونی برای این امر هستند.

وی گفت: در خصوص توسعه این امکان و ایجاد زیرساخت های لازم با اهتمام ویژه ای حضور خواهیم داشت.

شهبازی افزود: امید است هر چه زودتر فراخوانی در خصوص جلب مشارکت بخش خصوصی داده شود تا این فضاهای زیبا به سرعت گسترش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز