خبرگزاری کار ایران

بخشدار قلعه نو خبر داد:

تخریب 45 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهر ری

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۲۱۵

حکم تخریب 45 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین­‌های کشاورزی روستای زمان آباد در بخش قلعه نو شهرستان ری اجرا شد.

به گزارش ایلنا، بخشدار قلعه نو با بیان اینکه امروز بیش از 12 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد، گفت: افراد سودجو این زمین‌های کشاورزی را به قیمت ارزان از کشاورزان خریده و آن را به مراکز غیرمجاز پسماند تبدیل کرده بودند.

صادقی با تاکید بر این که در زمین‌های کشاورزی صرفا باید کار کشاورزی انجام شود، گفت: ما اعلام کرده‌ایم افرادی که زمین­‌شان کوچک است و نمی‌توانند کار کشاورزی انجام دهند از طریق بخشداری و جهاد کشاورزی برای دریافت مجوز ساخت گلخانه‌های کوچک اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایطی که اکنون در زمان آباد به وجود آمده است، خاک، آب و هوا آلوده شده مردم به خاطر پسماندهایی که به طور غیرقانونی و قارچ گونه در این روستا به وجود آمده است شکایت کرده اند و ما نیز بر اساس وظیفه قانونی خود برای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز ورود کردیم.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری نیز گفت: 45 حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در راستای اجرای قانون حفظ کاربری زمین ­های کشاورزی با همکاری فرمانداری ری، بخشداری قلعه نو و نیروی انتظامی به اجرا درآمد.

عباسی از کشاورزان خواست زمین‌های خود را با قیمت پایین به افراد سودجو نفروشند، تصریح کرد: هرگونه تغییر کاربری باید از طریق جهادکشاورزی و در راستای کمیسیون تبصره 1 ماده 1 یا تبصره 1 ماده 4 و دریافت مجوزهای قانونی انجام شود در غیر این صورت ساخت و سازهای غیرمجاز قطعا تخریب و متخلفان به دادگاه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز