خبرگزاری کار ایران

صالحی در گفت وگو با ایلنا خبر داد:

معاون محمود احمدی نژاد شهردار الوند شد / معارفه 2 روز دیگر

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۱۴۱

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از صدور حکم روح الله احمدزاده کرمانی معاون احمدی نژاد به عنوان‌ شهردار الوند خبر داد.

مصطفی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: حکم احمدزاده کرمانی معاون احمدی‌نژاد به عنوان شهردار الوند از شهرهای شهرستان البرز صادر شده و به امضای عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین رسیده است.

وی افزود:  مراسم معارفه شهردار جدید الوند روز پنجشنبه 17 مرداد برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ابراز امیدواری کرد: با حضور شهردار جدید الوند و همراهی و تعامل شورای شهر در رفع مشکلات و توسعه‌این شهر گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

به گزارش ایلنا، روح الله احمدزاده کرمانی معاون رئیس جمهور دولت احمدی نژاد، استاندار فارس و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده که در 14 اردیبهشت ماه امسال به عنوان گزینه شهرداری الوند با پنج رای شورای این شهر از هفت رای، به استانداری معرفی شده بود که دو روز دیگر بر مسند شهرداری الوند تکیه می‌زند.

شهر الوند با جمعیت بیش از 90 هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان قزوین به شمار می‌رود که به مرکزیت شهر البرز در 15 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز