خبرگزاری کار ایران

پرداخت 304 میلیارد ریال وام به واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۸۸۷

طی سه ماه نخست امسال، ۳۰۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل منابع طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از ارومیه محمد دهقان در گفتگو با ایلنا  بیان کرد: ۱۸ واحد صنعتی مشکل‌دار آذربایجان‌غربی با هدف رونق تولید از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی درباره مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مشکلات مالیاتی و بیمه‌ای از جمله مهم‌ترین این موارد است که با طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بیشتر آنها رفع می شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، در خصوص واردات کالا از گمرکات استان نیز عنوان کرد: واردات کالا در ۳ ماهه نخست امسال از لحاظ وزنی ۱۰۸ هزار تن و از لحاظ ارزشی ۱۲۷ میلیون دلار بوده که از لحاظ وزنی منفی یک درصد کاهش و از لحاظ ارزشی ۲۷ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی، بیان داشت: تعداد ۹۸۹ کارت بازرگانی فعال در آذربایجان‌غربی وجود دارد که در سه ماهه نخست سال جاری ۶۳ کارت بازرگانی جدید صادر و ۱۲۷ کارت بازرگانی نیز تمدید شده است.

دهقان، درباره انواع کالاهای صادر شده از آذربایجان‌غربی نیز گفت: عمده کالاهای صادره از استان مربوط به انواع محصولات کشاورزی، انواع بیسکویت و شکلات، مصنوعات از مواد پلاستیکی، قیر، نفت، مربا، مس تصفیه نشده و غیره بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز