خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بازرسی استان از خبرنگاران خواستار شد؛

آتش جدال‌های سیاسی را خاموش کنید/ جنگ و جدال‌های سیاسی تیشه به ریشه قزوین می‌زند

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۷۸۸

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی قزوین گفت: خبرنگاران باید آتش جدال‌های سیاسی را خاموش کنند تا شاهد همدلی و تعامل در برگزاری انتخابات باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان در همایش تجلیل از خبرنگاران ادوار خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات سازمان برنامه و بودجه قزوین اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات باید صلح نانوشته‌ای بر جامعه حاکم باشد که ضامن استمرار، دوام و بقای این صلح ،اخلاق سیاسی است.

وی افزود: جنگ و جدال‌های سیاسی شکل گرفته در چند هفته اخیر در قزوین، تیشه به ریشه قزوینی‌ها   می‌زند و آن قدر وسیع شده که استان‌های دیگر هم درگیر مباحث قزوین شده‌اند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین ادامه داد: خبرنگاران باید آتش جدال‌های سیاسی را خاموش کنند تا شاهد همدلی و تعامل در برگزاری انتخابات باشیم.

مرادیان اضافه کرد: خبرنگاران نوک پیکان هجمه‌های سیاسی آحاد جامعه هستند و باید بیشتر از مسئولان به مسائل سیاسی پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه تمام خبرنگاران قابل تقدیر هستند، خاطرنشان کرد: مردم قطع به یقین تفاوت و تمایز خبرنگارانی که شجاع‌تر هستند، مصلحت‌پرست نیستند و حقیقت‌طلب هستند را می‌شناسند و آنها را درک می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: خبرنگارانی که در پس طیف‌ها و جناح‌های مختلف خدای نکرده با اظهار مطالب نادرست سعی در تخریب و تشویش اذهان عمومی دارند، در قلوب جایی ندارند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی قزوین افزود: خبرنگارانی که شخصیت‌ها را تخریب نمی‌کنند در سلامت و صداقت و شفافیت، حقیقت را بیان می‌کنند که همه خبرنگاران از این شاخصه‌ها برخوردار هستند اما این شاخصه‌ها در برخی بیشتر و در برخی کمتر است.

مرادیان ادامه داد: بنده علاقه خاصی به خبرنگاران از هر طیف سیاسی دارم و تمام مسئولان که در جایگاه‌های مدیریتی قرار دارند، برای خبرنگاران احترام قائل هستند و نگاه جانبدارانه به آنان دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز