خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان یزد عنوان کرد:

ضرورت ایجاد کمربندی ابرکوه برای تردد کامیون ها/مشکل پارکینگ ماشین های سنگین حل می شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۶۹۲

رئیس پلیس راهور استان یزد با اشاره به وضعیت تردد کامیون ها در شهرستان ابرکوه، ایجاد کمربندی در این شهرستان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا زارع با بیان اینکه با همراهی و همدلی همه مسئولان شهرستان وضعیت خوبی در امور ترافیکی و کاهش حوادث در سطح شهرستان شاهد بودیم گفت: ابرکوه یکی از شهرستان های حساس و ورودی به استان فارس است و با تردد بالا مشکلات خاص خود را دارد.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه مشکل پارکینگ ماشین های سنگین حل می شود افزود: کمربندی ابرکوه یکی از دغدغه های مردم و مسئولین است و بحث احداث کمربندی یکی از ملزومات است، اگر بخواهیم تردد کامیون ها را در شهرستان کنترل و یا حداقل کم کنیم نیاز است که کمربندی احداث شود و تا احداث نشود و در مرحله بعدی بحث پارکینگ آنها را حل نکنیم این مشکل پا برجا است.

وی اضافه کرد: تنها ابزار ما در پلیس راهور، جریمه است که مطمئنا کارساز نیست و حتما نیاز است پیگیری شود.

زارع با اشاره به کمبود نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی خاطرنشان کرد: پیگیری مکانیزه کردن دوربین ها در معابر شهری ابرکوه نیاز است تا کنترل مکانیزه تخلفات صورت گیرد و اگر به سمت مکانیزه کردن و تجهیزات  الکترونیکی نرویم قطعا در آینده به مشکل برخواهیم خورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری هم با اشاره به تاریخچه شکل گیری راهنمایی و رانندگی گفت: آموزش بر جریمه مقدم است و طرح همیار پلیس که دانش آموزان دارای کارت شدند به عنوان یکی از خدمات بزرگ پلیس راهور است.

علی اکبر اسحاقی اضافه کرد: ایجاد فرهنگ درست راهنمایی و رانندگی از زمان کودکی و نوجوانی باید مد نظر قرار گیرد و اگر فرهنگ درست رانندگی کردن ایجاد شود روزی شاهد این هستیم که کمترین تصادفات را داشته باشیم و بیشترین خدمات را از پلیس می گیریم.

به گزارش ایلنا، در این آیین از خدمات مهدی عمادی رییس پلیس سابق راهور ابرکوه قدردانی و  کاظم امیدپناه به عنوان رئیس این پلیس در ابرکوه معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز