خبرگزاری کار ایران

عضو پارلمان محلی قزوین بیان کرد:

لزوم تشخیص اصولی از ورزش توسط برخی از اعضای شورای شهر قزوین/تصویب لایحه حمایت از تیم های ورزشی به نفع ورزشکاران است

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۱۲

عضو پارلمان محلی قزوین گفت: برخی از اعضای شورای شهر قزوین تشخیص اصولی از ورزش ندارند و مخالف حمایت از تیم های ورزشی لیگ یک و برتر هستند.

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: برخی از اعضای شورای شهر قزوین  در زمان انتخابات یک رأی در جامعه ورزشی داشتند که با توجه به کمبود نیازهایی که در سال های گذشته در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی در شهر قزوین حس می شد، حمایت از تیم های ورزشی در دستور شورا و شهرداری قزوین قرار گرفته و ادامه دارد.

وی افزود: در سال گذشته با وجود ناملایمات، سختی ها و مشکلات و مخالفان زیاد، گام خوبی را در حمایت از تیم های ورزشی آغاز کردیم و شرایط را به  گونه ای جلو بردیم که نتیجه مثبتی هم به همراه داشت.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: ماحصل حمایت شورای شهر قزوین در سال گذشته از تیم های ورزشی، اعزام تیم بسکتبال آقایان و تیم والیبال بانوان به لیگ برتر  بود و چندی تیم هم با بودجه حداقلی شورا و شهرداری فعالیت داشتند.

دقیقی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال قویتر از سال گذشته باید از تیم های ورزشی لیگ یک و لیگ برتر حمایت کنیم، در توسعه زیرساخت ایجاد سالن و غیره اقدام و گام برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به همه مخالفت هایی که در زمینه تیم‌داری سال گذشته صورت گرفت، امسال باید مشخص شود چه تیمهایی به لیگ برتر می رود تا حمایت لازم از آنها صورت گیرد.

عضو سابق تیم ملی فوتبال بیان کرد: با توجه به وجود مخالفان لایحه حمایت از 5 تیم لیگ برترو لیگ یک در شورای شهر قزوین، باید گفت که این افراد تخصص و قدرت تشخیص امور ورزشی را ندارند و نمی دانند ورزش چه نقشی می تواند در امور مختلف و کاهش آسیبهای اجتماعی نقش ایفا کند.

دقیقی افزود: دفاع از ورزش و تیمهای لیگ برتر و لیگ یک برای شخص بنده نیست و برای شهروندان و جامعه ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: برای لایحه بودجه 3 میلیارد و 800 میلیون تومان 5 تیم لیگ برتر و لیگ یک و ورزش قهرمانی باشگاه های شهرداری دفاع کردیم اما به نتیجه نرسیده و از وضعیت هم راضی نیستم و دیروز هم در جلسه شورای شهر قزوین تصویب لایحه حمایت مسکوت ماند.

مشاور ریاست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: برخی از اعضای شورای شهر قزوین تشخیص اصولی از ورزش ندارند و باید در زمینه حمایت از تیمهای ورزشی ، از کارشناسان ورزش نظرخواهی کنند این در حالی است که بنده برای امور مختلف مانند املاک، ترافیک و ترافیک و مالی اطلاعات  و مشورت کسب می کنم.

وی اذعان کرد: مردم شهر قزوین باید بدانند نمایندگان آنان در شورای شهر قزوین از روز اول با تمام توان برای حقوق ورزشکاران و جوانان تلاش کرده اند که برای  رأی آوردن و تصویب لایحه حمایت از 5 تیم لیگ برتر و لیگ یک در شورای شهر تلاش خواهیم کرد در غیر این صورت، ما نقش خود را به نحو احسن ایفا کرده‌ایم و برخی دیگر از اعضای شورای شهر مخالف بوده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز