خبرگزاری کار ایران

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین عنوان کرد:

تحقق خرید 180 هزارتنی گندم از کشاورزان استان/با گرانفروشان مرغ در بازار برخورد قانونی می شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۱۱

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار قزوین از تحقق خرید 180 هزار تنی گندم از کشاورزان خبر داد.

منوچهر حبیبی سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا با اشاره به خرید گندم از گندمکاران استان بیان کرد: خرید این محصول اساسی از گندمکاران استان و به ویژه مناطقی همچون شهرستان آوج که تولید گندم بیشتر در این منطقه متمرکز است ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به پرداخت مطالبات گندمکاران بیان کرد: متناسب با میزان تحویل گندم، پرداخت مطالبات گندمکاران انجام شده و مابقی مطالبات نیز در حال پرداخت است.

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین ظرفیت سیلوهای استان را به اندازه کافی و بیش از تولید استان دانست و عنوان کرد: امسال پیش بینی خرید گندم از گندمکاران 350 هزار تن بوده که بیش از 180 هزار تن محقق شد.

وی افزود: قاچاق خرید گندم که خارج از شبکه تضمینی خریدهایی در حال انجام است و توصیه می شود گندمکاران محصول خود را در اختیار مراکز رسمی قرار دهند و همچنین جاری شدن سیل سالجاری در مزارع استان و ایجاد خسارت های ناشی از آن، دلایلی است که موجب کاهش تولید گندم در استان شد.

حبیبی با اشاره به تثبیت قیمت مرغ در بازار گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار 12 هزار و 900 است و افزایش قیمت مرغ، منطقی نیست  و چنانچه گزارشی مبنی بر گران فروشی این کالا دریافت شود واحد متخلف به تعزیرات معرفی شده و طبق قانونی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به برخی سخنان در خصوص عدم دسترسی مرغداری‌ها به نهاده‌ها افزود: در بحث تامین نهاده ها نهایت همکاری لازم با مرغداری ها انجام شده و از نوروز سال گذشته نهاده ها با قیمت 4 هزار و 200 تومان در اختیار مرغداری ها گذاشته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز