خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

پیش‌بینی حضور مهمانان 40 کشور خارجی در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک/ باید برنامه‌های مرتبط با جشنواره در طول سال تداوم داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۷۰

شهردار اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود مهمانانی از 40 کشور جهان در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور پیدا کنند که این حضور می‌تواند منشأ تحول برای اصفهان باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی اظهار داشت: ما قبلا به مناطق سر می‌زدیم و ملاقات‌هایی با شهروندان داشتیم که این اقدام می‌تواند موجب باز کردن گره از مشکلات عمومی شود.

وی با اشاره به اینکه به روز برگزاری جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان نزدیک می‌شویم و در همین راستا در روزهای اخیر در میدان نقش جهان از پوستر این جشنواره با حضور تعدادی از کودکان رونمایی شد، گفت: برگزاری این جشنواره منشأ اثر بسیار خوبی برای اصفهان در ابعادی مختلف هنری، سینمایی و ساخت فیلم است و موجب شکوفایی جوانان شهر می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این جشنواره بین‌المللی و پلی بین همه کودکان است که با این برنامه‌ها کودک مودت و دوستی را تمرین می‌کنند، ادامه داد: 28 مرداد ماه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان رسما افتتاح می‌شود و تا چهارم شهریور هم ادامه دارد. از این به بعد جشنواره به صورت دائمی در اصفهان برگزار می‌شود و باید برنامه‌های مرتبط با جشنواره در طول سال تداوم داشته باشند.

نوروزی افزود: مهمانانی از 40 کشور جهان در این جشنواره حضور پیدا خواهند کرد که می‌توان منشأ تحول برای اصفهان باشد. همچنین این جشنواره می‌تواند روی رونق تولید شادابی و فضاسازی شهری هم موثر باشد. هفته گذشته با حضور علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان.

نوروزی شهردار اصفهان و تنی چند از اهالی تئاتر گنبدهای فیروزه‌ای از پوستر این دوره از جشنواره رونمایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز