خبرگزاری کار ایران

اولویت بندی طرح‌های تحقیقاتی موسسه رازی مبتنی بر برنامه‌های استراتژیک

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۸۷۳

نشست برنامه ریزی طرح های تحقیقاتی دامپزشکی با حضور 15 تن از محققان مراکز تحقیقاتی استانی و با حضور رئیس موسسه رازی، معاونان و مدیران موسسه به منظور تقسیم وظایف تحقیقات کاربردی به ویژه تحقیقات دامپزشکی، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی اسحاقی در نشست برنامه‌ریزی طرح‌های تحقیقاتی دامپزشکی که با حضور محققان مراکز تحقیقاتی استانی برگزار شد، بر لزوم استمرار و تداوم ارتباط محققان با آزمایشگاه‌های موسسه رازی با هدف پیشبرد و پیشرفت طرح های تحقیقاتی تاکید کرد.

وی در این نشست، تولید و تحقیق به ویژه تحقیقات دامپزشکی در حوزه بیماری ها را اولویت های موسسه رازی برشمرد و اظهار کرد: تمام فعالیت های تحقیقاتی موسسه رازی چه با هدف توسعه فرآورده های جدید و یا ارتقای کیفی فرآورده های جاری، مبتنی بر برنامه استراتژیک این مجموعه اولویت بندی شده است.

رئیس موسسه رازی، با تاکید بر اینکه پذیرش مسئولیت طرح از سوی محققان به معنای متخصص بودن فرد در آن مسئولیت است، تصریح کرد: تخصص و علم فرد متقاضی مبنای پذیرش طرح در کمیته های علمی و فنی موسسه رازی است و تخصص نباید زیر سایه پول قرار بگیرد زیرا تمامی طرح ها با هدف رفع نیازهای دامپزشکی کشور برنامه ریزی می شود.

مجتبی محرمی، معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی در این نشست با بیان اینکه رویکرد تحقیقاتی جدید موسسه، سفارش محور و بر مبنای اولویت های تعیین شده در شورای تحقیقات موسسه رازی است، گفت: در این رویکرد، نیازهای کلان دامپزشکی کشور در قالب طرح های کلان و پروژه های زیرمجموعه تعریف خواهد شد.

وی، تایید اعتبار علمی طرح را لازمه تصویب طرح ها در کمیته های علمی و فنی اعلام و تصریح کرد: انتخاب طرح از سوی محقق و ارجاع طرح ها به کمیته های علمی – فنی موسسه به معنای تایید قطعی طرح مذکور نیست و ممکن است طرحی ارسال شود اما به تصویب کمیته نرسد.

 محرمی با بیان اینکه طرح هایی که از سوی محققان و با توجه به حوزه علاقه مندی آنها ارسال می شود باید در چارچوب اولویت های تعیین شده موسسه رازی باشد، یادآور شد: اولویت ها قابل بهینه سازی است و می توان آنها را دقیق تر و جزئی تر بررسی کرد.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی، پرهیز از پراکنده کاری محققان را ضروری دانست و بر ارتباط مستمر و مداوم محققان دارای طرح مصوب با آزمایشگاه های موسسه رازی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز