خبرگزاری کار ایران

پس از گذشت ۵ روز؛

مرد ۹۰ ساله خلیل ‎آبادی همچنان مفقود است

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۱۷

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر و خلیل‌ آباد گفت: این پیرمرد ساکن خلیل‎ آباد هفتم مرداد ماه جاری به قصد رفتن به آبگرم از منزل خارج شده و تاکنون مراجعت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، احمد رضاپور در این خصوص افزود: مفقود شدن این فرد پس از ۲ روز جستجو توسط اهالی منطقه و خانواده وی به هلال احمر و نیروی انتظامی اطلاع داده شد که در پی آن ۲ تیم کوهستان از دو منطقه کوهسرخ به سوی آبگرم و بالعکس عملیات جستجو را آغاز کردند. 

وی اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات کوهستان از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه عملیات جستجو را انجام می‎دهند که با توجه به وسعت زیاد منطقه و تعداد روزهای گذشته از لحظه مفقود شدن این فرد، نگران وضعیت وی هستیم.

وی با اشاره به افزایش دو برابری حوادث کوهستان در کاشمر و خلیل‌ آباد از ابتدای امسال گفت: طی سال جاری حدود ۱۰ حادثه کوهستان گزارش شده و بارندگی و افزایش منابع آب در  تفرجگاه‌ها و مناطق دارای پوشش گیاهی منطقه موجب حضور گردشگران بیشتری در این مناطق و به تبع آن افزایش حوادث شده است.

رضاپور افزود: عملیات جستجو تا یافتن فرد مفقود شده همچنان ادامه دارد. 

وی اظهار داشت: در این مدت ۲۰ نفرر روز متشکل از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر و افراد بومی در این عملیات مشارکت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز