خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

حادثه آتش‌سوزی سفره خانه سنتی در بلوار کشاورز / 3 مرد و یک زن فوت شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۵۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت ۴ نفر در حادثه آتش سوزی سفره خانه سنتی در بلوار کشاورز حدفاصل خیابان‌های ۱۶ آذر و کارگر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلال ملکی با اعلام این خبر گفت: ۵۰ دقیقه بامداد زنگ ایستگاه آتش نشانی به صدا درآمد و ماموران ۴ ایستگاه به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و پس از دو دقیقه و ۲۰ ثانیه نیرو‌های آتش‌نشانی به بلوار کشاورز رسیدند.

وی ادامه داد: آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه رخ داد که طبقه زیرزمین این ساختمان به متراژ ۱۲۰ تا ۱۳۰ متر مربع به عنوان قهوه خانه سنتی فعالیت می‌کرد و کاملا شعله ور شده بود.

ملکی افزود: آتش به طبقه همکف که یک انتشاراتی بود هم رسیده و درب واحد انتشاراتی نیز سوخته بود، اما خوشبختانه آتش به طبقه‌های بالای ساختمان نرسیده بود.

ملکی افزود: ۵ نفر در زیرزمین این ساختمان حبس شده بودند که ماموران آتش‌نشانی وارد عملیات شدند و پس از ورود به قهوه خانه مشخص شد این ۵ نفر به گوشه‌ای از قهوه خانه پناه برده اند.

وی افزود: یک مرد حدود ۳۴ ساله با عملیات اورژانسی احیا شد، اما ۴ نفر دیگر که سه مرد و یک خانم هستند، فوت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: پوشش گونی و الیاف گیاهی و چوب بر روی در و دیوار این قهوه خانه باعث گسترش آتش سوزی شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز