خبرگزاری کار ایران

شامگاه جمعه؛

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای البرز به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۱۸

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای استان البرز، شامگاه جمعه 11 مرداد ماه بعد از 4 روز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالی و بازی‌های رایانه ای استان البرز با حضور حدود 70 شرکت کننده از روز 8 مرداد برگزار و تا شامگاه جمعه 11 مرداد ادامه داشت.

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در استان البرز همراه و همگام با سایر خبرگزاری‌های فعال و رسانه‌های دیجیتال استانی در این نمایشگاه حضور فعال داشت.

تعدادی از مدیران کشوری و استانی از غرفه ایلنا دیدن کردند و هر یک در حوزه تخصصی خود پیشنهاداتی در ارتباط با مسایل استانی مطرح کردند.

اسفندیار افراسیابی معاون رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و حسین رحمانیان مدیر روابط عمومی استانداری البرز از عرفه ایلنا بازدید و در ارتباط با راه‌های رشد و توسعه این خبرگزاری در استان البرز، توضیحاتی ارائه دادند.

آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز نیز از غرفه ایلنا بازدید کرد.

مریم اسماعیلی فرد، معاون امور زنان و خانواده استانداری البرز در بازدید از غرفه ایلنا، ضمن پیگیری بازخورد این برنامه، رسانه ای کردن برگزاری نمایشگاه را راهکاری برای بهتر دیده شدن، عنوان کرد.

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و نادر ثناگومطلق مدیر مدیرعامل فرودگاه پیام نیز هریک در بازدید جداگانه پاسخگوی نماینده خبرگزاری ایلنا در استان البرز شدند.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه ای البرز نیز طی مصاحبه جداگانه، برنامه های روز خبرنگار را تشریح کرد.

طی 4 روز برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای البرز، مدیران روابط عمومی از دفتر نماینده ولی فقیه، شهرداری فردیس، و نیروی انتظامی استان البرز از غرفه ایلنا بازدید و برای تعامل و ارتباط بیشتر، گفت و گو کردند.

نمایشگاه رسانه های دیجیتالی و بازی های رایانه ای در حالی برای چند خبرگزاری و پایگاه خبری فرصت حضور ایجاد کرد که بیش از دو سال از آخرین نمایشگاه مطبوعاتی و رسانه های فعال البرز می گذرد و جای بسیاری از رسانه ها خالی بود.

بنابراین گزارش به‌رغم بازدید خوب مردم از این نمایشگاه اما با وجود اطلاع رسانی، بسیاری از مدیران استان از این نمایشگاه استقبال نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز