خبرگزاری کار ایران

به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد؛

طلای رقابت‌های کشوری از آن تکواندوکار قزوینی

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۵۸۷

امیر حسین محمد خانلو در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم موفق شد به نشان طلای مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دبیر هیات تکواندوی استان قزوین روز جمعه در این خصوص گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان از روز پنجشنبه ۱۰ مردادماه به میزبانی هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز شده و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

طیار تقی پور افزود: در وزن سوم این رقابت ها محمدخانلو از قزوین به نشان طلا دست یافت و حریفانی از تهران و آذربایجان غربی و شرقی به ترتیب نشان نقره و برنز این رقابت ها را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران قزوین امروز مقابل حریفان خود بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت، اضافه کرد: امروز در دومین روز مسابقات کشوری بزرگسالان نیما گلشن مقابل حریفی از آذربایجان غربی، فردین‌ سخاوت‌فر مقابل یزد، عرفان‌ حیدری مقابل گیلان و سهیل‌ درویشوند مقابل حریفی از استان مرکزی صف آرایی می کنند.

این مسئول اضافه کرد: ورزشکاران اعزامی از استان قزوین از آمادگی مطلوبی برخوردار بوده و قطعا درخشش بیشتری در این رقابت ها خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز