خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد:

دمای قزوین به 42 درجه سانتیگراد رسید/ کاهش نسبی دما از فردا

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۴۵۱

حداکثر دمای هوای استان قزوین روز گذشته در شهرستان بویین زهرا به ۴۲ درجه سانتیگراد رسید در حالیکه دمای پنج شهر نیز بالای ۴۰ درجه سانتیگراد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: براساس نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای تا ظهر امروز -جمعه11 مردادماه-  وزش بادهای به نسبت شدید جنوبی را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

مهدی آخوندی افزود: از بعدازظهر امروز تا فردا جریانات شمالی هوا در سطح استان تداوم می یابد که در نتیجه آن دمای سطح استان کاهش خواهد یافت.

به گفته این کارشناس هواشناسی، جریانات شدید شمالی طی امروز و فردا باعث غبار محلی در مناطق جنوبی و دشت قزوین خواهد شد.

وی افزود: شدت وزش بادهای شمالی طی امروز و فردا در اوقات بعدازظهر افزایش می یابد و احتمال افزایش ابر، پدیده مه و رگبارهای پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

آخوندی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته بویین زهرا با ۴۲ و شهرهای آوج و کوهین با ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان بودند.

این کارشناس هواشناسی افزود: دمای هوای قزوین نیز در مدت یاد شده ۱۸ تا ۴۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز