خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس مطرح کرد:

واگذاری آموزش و پرورش به بخش خصوصی بزرگترین خطا است

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۹۱

رئیس‌فراکسیون فرهنگیان مجلس‌شورای اسلامی گفت: واگذاری آموزش و پرورش به بخش خصوصی بزرگترین خطاست و دشمنِ دانشگاه و فرهنگیان خصوصی سازی آموزش و پرورش است گرچه مدارس غیر انتفاعی بحث جدایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمید رضا حاج بابایی در نشست  "تحول در آموزش و پرورش با نسل جدید معلمان" که در مشهد برگزار شد، افزود : خصوصی سازی آموزش و پرورش در حالی انجام می شود که مجلس برای آن استثنا قایل شده بود.

وی ادامه داد: باید طبق سیاست‌های کلی نظام در بعد آموزش روی دو مساله نیروی انسانی و تخصیص منابع تاکید کرد اما هم اکنون که در اول مهر ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار معلم کمبود داریم برای جبران، دو کلاس را یک کلاس می‌کنند، مدارس روستایی را به بهانه نبود حد نصاب تعطیل می‌کنند و همان طور که پارسال برای معاون فناوری تدریس گذاشتند امسال برای مدیران هم می گذارند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه فرهنگیان، معلم تربیت می کند و به همین دلیل باید یک سر و گردن از همه دانشگاه ها برتر باشد چرا که اساس اقتصاد مقاومتی بر پایه نیروی دانش بنیانی است که معلمان تربیت می کنند و در این راستا باید برای تامین امکانات این دانشگاه همه دست اندرکاران کمک کنند.

حاجی بابایی افزود: قد آموزش و پرورش ما به اندازه قد نظام است یعنی نظام تا جایی می تواند قد بکشد که آموزش و پرورش رشد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز